کد خبر: ۸۸۵۰۳۵۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ مصطفی سلیمانی در این خصوص اظهار داشت: سپاه پاسداران بعنوان یک نهاد مردمی که اصلی‌ترین رسالت آن «دفاع از انقلاب و ارزش‌های نظام» است همواره در برهه های مختلف زمانی در کنار مردم و پشتبان آنان بوده است.

وی افزود: سپاه پاسداران در کنار رسالت اصلی خود رسالت‌های دیگری همچون مردم‌یاری و کمک به محرومین جامعه را در اولوین برنامه های کاری خود قرار داده دارد و در همین راستا پروژه‌های محرومیت زدایی و مردم یاری را در مناطق محروم روستایی بصورت ویژه ای دنبال می‌کند.


فرمانده سپاه شهرستان بانه تصریح کرد: سپاه پاسداران از بدو تأسیس تاکنون همواره در خدمت مردم و مستضعفین جامعه بوده و در چند سال اخیر نیز بنا به دستور رهبر معظم انقلاب در کنار حفظ رسالت واقعی خود در حوزه «مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی» نیز بصورت جدی ورود پیدا کرده است.


وی گفت: سپاه شهرستان بانه در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب اقدامات موثری در حوزه مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی انجام داده بطوریکه از سال 88 تا پایان سال 95 پروژه‌های قابل توجهی را با هزینه‌کرد بالغ بر 21 میلیارد و 168 میلیون ریال احداث  و به اتمام رسانده است.


سلیمانی افزود: ساخت خانه‌های محروم، مسجد، غسالخانه، مدرسه، خانه عالم، سرویس‌های بهداشتی، آبرسانی بهداشتی به روستاها، احداث پل و راه‌های روستایی از جمله پروژه‌هایی است که توسط سپاه در مناطق محروم مرزی و روستایی شهرستان بانه ساخته شده است.


فرمانده سپاه شهرستان بانه در پایان یادآور شد: سال گذشته بسیج سازندگی سپاه شهرستان بانه توانست 20 پروژه محرومیت‌زدایی و سه راه روستایی را با مجموع اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 325 میلیون ریال احداث و تحویل مردم منطقه بدهد.

ارسال نظرات