دکتر محمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شاهرود گفت: تحرک بدنی و ورزش،پرهیز از دخانیات سیگار قلیان و مواد مخدر، تغذیه سالم و کنترل وزن و چاقی رمز یک زندگی مطلوب و باکیفیت است.
کد خبر: ۸۸۵۰۳۴۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همزمان با فرا رسیدن هفته سلامت دکتر محمد محمدی معاون بهداشتی دانشگاه بعنوان سخنران پیش از خطبه‌ های نمازجمعه شاهرود با گرامیداشت هفته سلامت بر اهمیت اجرای سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری درنظام سلامت تاکید کردند و بیان کرد: یکی از بهترین و کاملترین دستورالعملهایی که در زمینه نظام سلامت در طی تاریخ انقلاب اسلامی ایران داشته ایم سیاستهای ابلاغی رهبر فرزانه انقلاب بوده است.

وی بر دستورالعملهای مقام معظم رهبری در حیطه های سلامت تاکید کرد و گفت: این دستورالعملها از سال ۱۳۹۳ ابلاغ ویکی از مترقی ترین و منصفانه ترین سیاستها در زمینه بهداشت،درمان،آموزش و پژوهش می باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در بخش دیگری از سخنان خود از سیاستهای بسیار خوب و خداپسندانه مورد رضایت رهبری و مردم در دولت یازدهم در ارائه خدمات بهداشتی و اولیت سلامت مردم سخن گفت.

وی تثریح کرد: اهداف نظام سلامت در دنیا ۳ هدف است که حفظ و ارتقاء سلامت مردم ،افزایش طول عمر با کیفیت ومحافظت مردم از مخاطراتی که برای آنها بوجود می آید.

محمدی درباره شعار امسال با عنوان(افسردگی ،بیا حرف بزنیم) مطالبی را به نمازگزاران ارائه و درباره برنامه های هفته سلامت سخنانی را ایراد نمودند.

وی در پایان سخنان خود، از همه نمازگزاران خواست به ۴ نکته بهداشتی توجه داشته باشند.۱ تحرک بدنی و ورزش،۲ پرهیز از دخانیات سیگار قلیان و مواد مخدر،۳ تغذیه سالم و ۴ کنترل وزن و چاقی، که اگر این موارد را درزندگی خود الگو قرار دهیم بدون تردید یک زندگی مطلوب و باکیفیت خواهیم داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها