فرمانده سپاه درگز:

سپاه پاسداران محدود به خاک ایران نیست/ دشمن سعی در مخدوش کردن نام و جایگاه سپاه دارد

فرمانده سپاه درگز گفت: دشمن با استفاده از حربه های مختلف سعی در مخدوش ساختن نام و جایگاه سپاه دارد، چرا که سپاه را اولین عامل در برابر زیاده خواهی های خود می داند.
کد خبر: ۸۸۵۰۳۱۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدار محمد رضا غفاری صبح امروز در مراسمی که با حضور پایوران و سربازان به مناسبت دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران در حسینه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج درگز برگزار شد،  ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسدارن به تمامی فرماندهان، مدیران و کارکنان سپاه؛ هدف از تشکیل سپاه را دفاع از انقلاب اسلامی، اهداف انقلاب و مقابله با دشمنان آن برشمرد و گفت: سپاه مولود و فرزند انقلاب است و در دامان انقلاب تربیت یافته است لذا پاسداری از انقلاب وظیفه ذاتی و درونی آن است.
 
وی گفت: دشمن با استفاده از حربه های مختلف سعی در مخدوش ساختن نام و جایگاه سپاه  دارد، چرا که سپاه را اولین مانع در برابر زیاده خواهی های خود می داند.
 
سرهنگ غفاری گفت: اگر بخواهیم سپاه را معرفی کنیم باید به قانون اساسی کشور، اساس نامه سپاه و بیانات بنیان گذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری رجوع کنیم.
 
فرمانده سپاه درگز گفت: سپاه پاسداران محدود به خاک ایران نیست، سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است و در هر کجای دنیا که نام و نشانی از انقلاب و اسلام باشد حضور سپاه پاسداران احساس می شود.
 
وی یکی از وظایف سپاه را ایجاد امنیت و حفظ تمامیت ارضی کشور و دفاع همه جانبه از انقلاب برشمرد و گفت: افزایش توان و دانش نظامی و تقویت روحیه خدمت گذاری یکی دیگر از وظایف مهم در تاسیس سپاه است.
 
غفاری امنیت را دارای دو بعد داخلی و بیرونی برشمرد و گفت: امنیت دو بعد داخلی و بیرونی را شامل می شود که از آن جمله می توان جنگ تحمیلی، حرکات تروریستی و  قومیتی همچون حوادث درونی کشور و حضور و کمک رسانی به کشور های مسلمان و تجزیه و تحلیل حوادث و رویدادی دیگر نقاط جهان را از جمله فعالیت های بیرونی سپاه برشمرد.
 
فرمانده سپاه درگز افزود: سپاه با استفاده از توان نظامی خود آمادگی هرگونه مقابله با دشمنان، همچون انهدام گروهک های تروریستی، قائله 88 و مواردی از این دست را بر عهده دارد و با استفاده از توان و دانش خود با حضور در نیاز ها و بحران های داخلی کشور همچون ایجاد وحدت و عهده داری پروژه های سازندگی در حفظ انقلاب و سازندگی کشور تاثیر گذار است و از سوی دیگر با رصد و تجزیه و تحلیل درست از شرایط دیگر نقاط جهان، موجب گردیده است هزینه دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب را افزایش دهد که این خود نکته ای مثبت و تاثیر گذار است.
 
وی در پایان گفت: ما پاسداران می بایست علاوه بر افزایش توان رزمی خود، دلها، ایمان و عقیده خودمان را به انقلاب و اسلام افزایش دهیم تا بتوانیم سرباز خوبی برای ولی فقیه مان و مجری خوبی برای اجرای فرامین رهبری باشیم.  


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار