حجت الاسلام یاوری با اشاره به اهمیت مسایل اقتصادی گفت: یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی رونق دادن تولیدات داخلی وحذف واردات کالاهای مشابه خارجی است.
کد خبر: ۸۸۵۰۳۰۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه باباحیدر در خطبه های نماز آدینه این شهر، گفت: خواهران و برادران ایمانی همه شما و خودم را به رعایت تقوای الهی دعوت می نمایم. رعایت تقوای الهی در زندگی انسان باعث گشایش و رفع مشکلات خواهد شد چون با پرهیزکاری، خداوند بندگی و عبودیت می شود و پروردگار عالمیان خود مشکلات و گرفتاری های مؤمنی که پرهیزگار و اهل تقوی است را کفایت می کند.

حجت الاسلام یاوری، فرا رسیدن شهادت امام موسی کاظم(علیه السلام ) را تسلیت گفت و سیره عملی آن امام همام را برای نمازگزاران تشریح نمود و بیان داشتند خود امام و همه پیشوایان معصوم با داشتن صبر و مراتب یقین به امامت رسیدند.

وی، به تایید نهایی صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان اشاره داشت و گفت: از مولفه های انتخابات سالم، رعایت اخلاق انتخاباتی و بیان رزومه کاری، فعالیتها و توانی های خود و پرهیز از تخریب یکدیگر و وعده های دروغین و غیر واقعی است.

امام جمعه باباحیدر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان ارتش؛ به اهمیت مسایل اقتصادی پرداخت وگفت: یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی رونق دادن تولیدات داخلی وحذف واردات کالاهای مشابه خارجی است.

وی به سفر استانی استاندار نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی دکتر کاظمی و مدیران کل ادارات در هفته آینده اشاره داشت و توجه و حل مشکلات مردم را خواستار شد.

ارسال نظرات