حجت الاسلام بزمانی گفت: میوه بی‌تفاوتی به امر به معروف و نهی از منکر این است که اشرار بر مردم مسلط می‌شوند و کسانی کار را بر عهده می‌گیرند که هیچ رحمی به مردم نمی‌کنند
کد خبر: ۸۸۵۰۲۶۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ، حجت الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان امروز در مراسم اهدای کارت‌های شناسایی داوطلبان طرح «طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر» که در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد گفت: نخستین موضوعی که طلایه داران باید در نظر داشته باشند بی‌تفاوت نبودن در حوزه امر به معروف و نهی از منکر است.
وی با اشاره به وصیت نامه امیرالمومنین(ع) بیان کرد: اگر به فریضه امر به معروف و نهی از منکر توجه نشود و بی تفاوتی در جامعه اسلامی صورت گیرد قطعا عواقب بدی به دنبال خواهد داشت.
حجت الاسلام بزمانی نتایج بی‌تفاوتی به امر به معروف و نهی از منکر را برشمرد و اظهار داشت: میوه بی‌تفاوتی به امر به معروف و نهی از منکر این است که اشرار بر مردم مسلط می‌شوند و کسانی کار را بر عهده می‌گیرند که هیچ رحمی به مردم نمی‌کنند.
وی ادامه داد: امروزه در بازار هم بعضی بازاریان هیچ رحمی به مردم نمی‌کنند؛ تنها نباید کسانی را که اسلحه به دست می‌گیرند اشرار بشناسیم بلکه آنها که نیاز مردم را از دست‌شان خارج می‌کنند نیز اشرار هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: صورت زشت گناه نباید پاک شود؛ وقتی گناه از هر کسی صادر شود باید واکنش نشان داد تا افراد به راحتی احکام الهی را زیر پا نگذارند.
وی با تأکید بر فراگیرشدن امر به معروف و نهی از منکر افزود: باید امر به معروف و نهی از منکر در فضای عمومی مورد متوجه افراد باشد و به صورت خاص و گروهی سازماندهی شود.
گفتنی است در پایان این مراسم به 89 نفر کارت طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر اعطا شد
ارسال نظرات