خبرهای داغ:
بیانیه روابط عمومی و تبلیغات سپاه شبستر به مناسبت سالروز تشکیل سپاه؛
سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ایران یکی از برکات بی بدیل و هدیه خداوند متعال به ملت ایران و از تدابیر حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام(ره) برای حفاظت ازدستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۵۰۲۶۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار و معمار اصلی انقلاب اسلامی با رژف‌اندیشی و آینده‌نگری عمیق، مهمترین عامل حفظ انقلاب اسلامی یعنی نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در دوم اردیبهشت ماه 1358طی فرمانی به شورای انقلاب اسلامی رسما تاسیس کردند.
می‌توان با افتخار بیان کرد که این نهاد مقدس و انقلابی طی 38 سال گذشته، حتی برای لحظه ای سنگرهای دفاع از انقلاب، نظام و آرمان های والای آن رادر هیچ زمینه‌ای خالی نگذاشته است.

حوادث مختلف دوران انقلاب ضرورت و این فکر والای حضرت امام (ره) در تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به اثبات رساند که اگر سپاه نبود در حوادث مختلفی که درکوران انقلاب پیش آمد، انقلاب ضربات جبران ناپذیری می‌خورد و واقعا این جمله‌ی تاریخی امام (ره) مصداق پیدا کرد: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود».

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با نگهبانی از دستاوردهای والای انقلاب اسلامی و با تبعیت کامل از مقام عظمی ولایت همچنان آگاهانه و سرافراز به پیش می‌رود و انشاالله می رود تا نوید بخش آینده ای درخشان برای ملت ایران و همه ملت های آزادیخواه جهان باشد.

فرهنگ پایداری و مقاومت و شهادت طلبی نمود بارزی از این جریان اصیل انقلابی است که به برکت خون شهدا و با الهام از نهضت سرخ حسینی قیام های آزادی بخش را درجهان شکل داده که بیداری اسلامی در کشورهای مختلف جهان نمود بارزی ازاین واقعیت است.

حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان، پیشکسوتان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارنامه درخشان سپاه را نشان دهنده عمق هویت، شخصیت و تجربیات موفق یک ملت خواندند و در تبیین مفهوم پاسداری عمومی از انقلاب اسلامی پیام اصلی و جذاب انقلاب اسلامی راخودداری از ظلم و مظلوم واقع نشدن دانسته و تصریح کردند همه مسائل از جمله رفتارها و گفتارهای سلطه گران باید در چارچوب چالش اساسی نظام سلطه با این پیام، تحلیل و تفسیر شود.

جهان معاصر امروز صحنه رویارویی کفر وایمان است و سپاه مقتدر اسلام جلودار حرکت های اصیل انقلابی دردفاع از ارزش های انسانی و حقوق تمام مستضعفان عالم است چراکه چشم همه مظلومان ومستضعفان عالم به این نهاد مقدس دوخته شده است.

ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالفعل و بالقوه و معجزه آسای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، قابلیت‌هایمستعد و مبتکر و خلاق و نخبه و نیروی انسانی مؤمن و انقلابی، سامانه مدیریت و فرماندهی هوشمند و برخوردار از ویژگی های همت بلند و شجاعت و جسارت در اندیشه و اقدام انقلابی و روحیه جهادی این سازمان است که آن‌ را در تراز سلاح راهبردی نظام و انقلاب اسلامی برای حل چالش‌ها و پاسخ به نیازهای کشور معرفی و دشمنان انقلاب اسلامی ایران بای همیشه ناکام و ناامید ساخته است .

ارسال نظرات