استکبار جهانی در نظر دارد از بستر انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، منافع خود را در نابودی و بی‌اعتباری انقلاب اسلامی برداشت کند.
کد خبر: ۸۸۵۰۲۱۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه شهرستان بهشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعربعلی جباری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن دعوت همگان به دعوت الهی و دوری از محرمات اظهار کرد: عاقبت برای تقوا است و عاقبت نیک از آن کسانی می باشد که باتقوا زندگی می کنند.

وی افزود: انسانی که در سایه تقوا، ایمان و سجایای اخلاقی زندگی می کند در زندگی هیچگاه زمین گیر نخواهند شد.

امام جمعه بهشهر با بیان اینکه بعثت همه انبیا (ع) برای تربیت انسان ها است، خاطرنشان کرد: حلقه مفقوده میان انسان ها در همه ادوار اخلاق است لذا انبیا (ع) آمدند انسان تربیت کنند و مردم را به صراط مستقیم هدایت کنند.

وی ادامه داد: بعثت پیامبر (ص) برای تمامت و کمال مکارم و سجایای اخلاقی است.

خطیب نماز جمعه بهشهر با بیان اینکه تکبر، منیت، خودخواهی و نگاه به بشریت نگاهی تحقیرآمیز است، اظهار کرد: پیامبر (ص) آمد تا انسان ها را به اصول اخلاقی آموزش دهد چرا که پیامبر(ص) الگو، اسوه و مقتدای اخلاق است.

حجت الاسلام جباری با اشاره به تعبیر امام (ره) انسان عصاره همه مخلوقات است، عنوان کرد:
انسان بداند که تمامی مخلوقات برای او آفریده شده اند و اگر همه عالم را فتح کند اما اخلاق نباشد هیچ ندارد.

وی تصریح کرد: خداوند اگر به هرکسی چند خصلت بدهد، خیر دنیا و آخرت را برای او قرار داده و او بهترین لذت دنیا و آخرت را می برد و خوش اخلاقی یکی از این خصلت ها است.

امام جمعه بهشهر با بیان اینکه اخلاق به معنای برخورد بودن از کرامت و روی گشاده داشتن است عنوان کرد: اخلاق حلقه مفقوده و گمشده امروز بشریت است و اگر موازین اخلاقی در خانواده‌ها، پارک‌ها، ادارات و مجامع عمومی رعایت نشود نمی‌توانیم با صراحت بگوییم که در نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم.

وی افزود: اگر جوانان ما با ایمان و توکل به رحمت الهی و باور به خود جهت آبادانی و پیشرفت کشور پا به عرصه میدان بگذارند نه تنها آمریکا بلکه هیچ قدرت دیگری نمی‌تواند در مقابل جوانان ایران ایستادگی کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهشهر با بیان اینکه توکل بر ذات مقدس پروردگار، نجات و رستگاری را به دنبال دارد، اظهار کرد: کسی که ایمان و توکل به خدا داشته باشند به نجات و رستگاری دست می یابد.

وی ادامه داد: امروزه در ایران از یک توان رزمی زمینی، هوایی و دریایی برخوردار هستیم و ارتش ما، ارتش اسلام و تجلی قدرت الهی می باشد.

حجت الاسلام جباری بیان کرد: هر شهیدی علم شرف، شخصیت و امنیت و عزت این کشور است.

وی تاکید کرد: اهتمام کنید به امری که مقام معظم رهبری پیوسته بر آن تأکید دارند، و مسئولان باید موضوع اقتصاد مقاومتی را در ابعاد مختلف پیگیری و به این قضیه اهمیت بسیار دهند.

جباری با بیان اینکه ارتش تجلی قدرت الهی است، اظهار کرد: همه ما امنیت امروز کشور را مدیون زحمات نیروهای مسلح هستیم و این مهم نتیجه دوراندیشی و درایت حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی جهت بازسازی و تجهیز نیروی ارتش در کشور است و خوشبختانه ایران از نظر توان رزمی( نیروهای هوایی، زمینی و دریایی) بسیار قوی است.

امام جمعه بهشهر عنوان کرد: از حضور مردم در نخستین سالگرد شهدای خان طومان در بهشهر تشکر و قدردانی میکنم چرا که مردم بهشهر همیشه با حضور پر شور خود در مراسمات و راهپیمایی‌ها نشان داده اند که خود را نسبت به اسلام و نظام جمهوری اسلامی مسئول می‌دادند.

وی انتخابات را نماد مردم‌سالاری دینی دانست و اظهار کرد: ملت ایران چنان با انتخابات انس گرفته‌اند که این مهم را به‌عنوان یک مسئولیت بزرگ در زندگی می‌دانند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهشهر با بیان اینکه دشمن به دنبال تکرار فتنه 88 در انتخابات آینده است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در نظر دارد از بستر انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، منافع خود را در نابودی و بی‌اعتباری انقلاب اسلامی برداشت کند.

وی تصریح کرد: مردم ما گوش به فرمان رهبری در انتخابات آینده هستند و همچنین به استکبار و جهان غرب ثابت می‌کنند که با تمام سلیقه‌ها و علایق پای صندوق‌های رأی حضور به‌عمل می‌آورند و برای بار دیگر کمر دشمنان اسلام را می‌شکنند.

جباری در پایان گفت: شایسته است که مردم بهشهر همان‌گونه که در تمامی مراسم‌ها و برنامه‌ها حضور پررنگ دارند با حضور در راهپیمایی‌های همگانی به وضعیت جسمی خود که آرامش روحی و روانی را به همراه دارد توجه کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها