امام جمعه فارسان:

سپاه تفاوت ماهوی با سایر قوای نظامی دارد

حجت الاسلام جمالی زاده، گفت: تفاوت سپاه پاسداران نسبت به سایر قوای نظامی در جهان این است که سپاه ما علاوه بر ماهیت نظامی، ماهیت مکتبی و معنوی دارد.
کد خبر: ۸۸۵۰۱۶۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر فارسان با دعوت نمازگراران به رعایت تقوای الهی وبا تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم(علیه السلام ) اظهار داشت: استفاده از ایام ماه رجب و دعا و نیایش ما را به ماه‌های شعبان و به ‌ویژه ماه مبارک رمضان نزدیک تر می‌کند.

وی تصریح کرد:در آستانه بعثت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و شهادت امام موسی کاظم علیه السلام، تمامی مردم و مسئولین با حضور باشکوه در مجالس آن دو بزرگوار، دین خود را به معصومین ادا کنیم.

وی با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران گفت: این دستور تاریخی از سوی امام راحل در روز دوم اردیبهشت‌ماه صادر شد. تفاوت سپاه پاسداران نسبت به سایر قوای نظامی در جهان این است که سپاه ما علاوه بر ماهیت نظامی، ماهیت مکتبی و معنوی دارد.

امام جمعه فارسان گفت: انتخابات یک فرصت استثنایی و سرنوشت ساز برای تمامی مردم از هر مرام و مسلک و سلیقه و قومیت است که با استفاده کامل از این فرصت، و پایبندی کامل به اخلاق و قانون و احترام به تمامی نهادهای قانونی و پرهیز از تخریب دیگر کاندیدها در راستای حضور گسترده و باشکوه، می توان آینده پر امیدی برای کشور و نظام اسلامی،رقم بزنیم.

وی ابراز داشت: امیدواریم در روز 29 اردیبهشت شاهد حضورگسترده و خیره‌کننده مردم در پای صندوق‏‌های رأی باشیم و انتخاب درستی انجام شود تا در چهار سال آینده بتوانیم شرایط بسیار بهتری داشته باشیم.

امام جمعه فارسان اظهار داشت: تمکین به تصمیمات شورای نگهبان در رابطه با احراز نهایی صلاحیتها، در حقیقت تمکین به قانون و شرع مقدسی است که مشروعیت قانون اساسی نظام ما به آن می باشد.

حجت الاسلام جمالی زاده در ادامه گفت: آنچه که در انتخابات اهمیت دارد،حضور گسترده و باشکوه همراه با سلامت و امنیت، که سلامت آن هم به پرهیز از تخریب و اتهام زنی به دیگر کاندیدها و نهادهای قانونی می باشد.

وی تصریح کرد: انتخابات مظهر اراده ملی و مظهر حماسه سیاسی و مردم‌سالاری دینی است، انتخابات ظهور قدرت ملی ما است.

امام جمعه فارسان افزود: مسئولان باید انتخاباتی را برگزار کنند که در تراز نظام اسلامی باشد، انتخابات ما باید آزاد، سالم، امن، با نشاط، پرشور، پرحضور، رقابتی و قانون‌مند باشد، چون انتخابات موجب حیات مجدد جامعه، گردش نخبگان، متجلی شدن نقش مردم در کنار اسلامیت نظام، آشنایی مردم با مسایل واقعی کشور است.

ارسال نظرات