مسئول بسیج رسانه در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
بصیری گفت: اگر مردم بتوانند رسانه کارکردها و اثرات مثبت و منفی آن را بهتر بشناسند حتما برای خانواده خودشان حریم ها و حرمت هایی را برای استفاده از رسانه قرار داده و مصرفشان کنترل خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۵۰۱۵۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
بصیری مسئول بسیج رسانه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: موضوع فعال رسانه موضوع دیگری است که در دستور کار قرار دادیم خانواده های ما در معرض آسیب شدید امواج تبلیغاتی دشمن قرار دارند و متاسفانه برخی ها که باید به فکر کنترل و فیلتر کردن و نگهبانی از حریم خانواده ها باشند این روزها بیشتر درگیر مسائل سیاسی و قبیله ای هستند.

وی افزود: ما به این نتیجه رسیدیم که تنها راه چاره افزایش آگاهی و دانش جامعه شناخت رسانه است. اگر مردم بتوانند رسانه کارکردها و اثرات مثبت و منفی آن را بهتر بشناسند حتما برای خانواده خودشان حریم ها و حرمت هایی را برای استفاده از رسانه قرار داده و مصرفشان کنترل خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه تصریح کرد: به این ترتیب نگاهشان به داخل و توان داخلی افزایش پیدا خواهد کرد این عمده ترین برنامه های ماست که انشاء الله در سال جاری داریم البته برنامه های دیگری هم هست مثل طرح ولایت رسانه که برای خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار می شود.

بصیری گفت: جشنواره ابوذر در زمستان برگزار می شود و نهضت سواد رسانه ای آغاز شده و الان دوره تربیت مربی در حال برگزار شدن است دوره طرح ولایت نیز در پاییز برگزار می شود. افزایش توان رسانه ای از قبیل نرم افزارهای قابل استفاده همین طور شیوه های خبر نویسی و خبرنگاری بحران جزء برنامه های دیگر است که انشاء الله برگزار می شود.

مسئول بسیج رسانه گفت: جشنواره ورزشی برای خبرنگاران در نظر گرفتیم که انشاء الله در حوزه های مختلف مثل تیر اندازی و فوتسال با توجه به استقبال خوبی که سال های گذشته انجام شده پنجمین لیگ و جام شهدای رسانه امسال برگزار خواهد شد. روز خبرنگار را امسال تصمیم گرفتیم با یاد و نگاه ویژه به خبرنگاران پیشکسوت و آنهایی که در صحنه های خطرناک و بحرانی حضور پیدا کردند انشاء الله برگزار کنیم و جوانانی که الگوهای خوبی را به جامعه معرفی کرده اند.

ارسال نظرات