خبرهای داغ:
دبیر جبهه فرهنگی خاتم‌الاوصیا بیان کرد: قطعا در فضای فرهنگی کشور تلفات می‌دهیم اما این تلفات آدم‌هایی را تربیت می‌کند که تمدن نوین اسلامی را رقم می‌زنند؛ به همین دلیل فضای فرهنگی امروز کشور را در عین ریزش، فضای رویش جوانان می‌بینم.
کد خبر: ۸۸۵۰۱۴۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

حسین یکتا دبیر جبهه فرهنگی خاتم‌الاوصیا در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص رخنه فرهنگی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب واژه افسر جوان جنگ نرم را به دانشجوها نسبت دادند و این منسب و این مدال را متعلق به دانشجویان که بیانگر وظیفه خاص برای دانشجویان است.

وی با بیان اینکه افسر وظایف متفاوتی نسبت به یک سرباز دارد، بیان کرد: افسر یعنی کسی که قدرت طراحی، برنامه ریزی، هدایت و مدیریت دارد و می‌تواند یک لشکر یا یک گروه را راهبری کند.

وی با بیان اینکه قدرت فکری ما باید افزایش یابد، عنوان کرد: از طریق کرسی آزاد اندیشی، طرح ولایت، مطالعه و مباحثه کردن باید وسعت فکر پیدا کنیم؛ با این موارد افسر جوان جنگ نرم قوی می‌شود و می‌تواند در برابر نقطه ای که دشمن قرار دارد ایستادگی کرد.

یکتا اضافه کرد: ولی مقدمه ایستادگی در برابر دشمن این است که باید آن باور وجود داشته باشد که دانشجو، افسر جوان جنگ نرم است.

وی با اشاره به محیط فرهنگی امروز کشور گفت: با وجود رخنه فرهنگی قطعا یک تعدادی آلوده می‌شوند و قطعا تعدادی شیمیایی و تلفات خواهد داشت؛ اما فرق امروز با زمان جنگ این است که در آن میدان افراد شهید می‌شوند ولی در این میدان افراد تلف خواهند شد.

دبیر جبهه فرهنگی خاتم‌الاوصیا تصریح کرد: در فضای فرهنگی کشور شاهد رویش نسل پر طراوت جوانی هستیم که در این نبرد نابرابر واکسینه می‌شود؛ ما هم در هشت سال دفاع مقدس تلفات و شهید دادیم اما به صورت کلی امروز جبهه مقاومت را در دنیا بنا گذاشتیم.

وی در پایان گفت: قطعا در فضای فرهنگی کشور تلفات می‌دهیم اما این تلفات آدم‌هایی را تربیت می‌کند که تمدن نوین اسلامی را رقم می‌زنند؛ به همین دلیل فضای فرهنگی امروز کشور را در عین ریزش، فضای رویش جوانان می‌بینم.

 

1009/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها