خبرهای داغ:
رئیس پلیس آگاهی استان از كشف 6 فقره انواع سرقت با دستگيري دو سارق در شهرستان های قزوین و البرز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۰۱۳۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ "آرش مرادی" رئیس پلیس آگاهی استان قزوین اظهار کرد: ماموران تجسس کلانتری 13 باهنر درپی دستگیری یک سارق خودرو در بازجویی های فنی و تخصصی به سه فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

وی افزود: همچنين در اقدامی دیگر نیز ماموران كلانتري 15 مهرگان شهرستان البرز نيز يك سارق را دستگير كه سارق در بازجويي تخصصي ماموران به سه فقره سرقت انباری خودرو اعتراف كرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: سارقان پس از دستگيري و ضمن تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.

سرهنگ مرادی از شهروندان خواست توصيه هاي پليس را در حفظ و نگهداري اموال خود جدي بگيرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريعا با شماره تلفن 110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.

کشف بیش از 6 میلیارد ریال ارز قاچاق در قزوین

 

فرمانده انتظامی استان از کشف 6 میلیارد و 110 میلیون ریال انواع ارز قاچاق در قزوین خبر داد

سردار "مهدی محمودی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین گشت زنی در آزاد راه "قزوین- کرج" یک دستگاه اتوبوس "اسکانیا" را برای بازرسی در عوارضی متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران یگان امداد در بازدید از اتوبوس به یک مسافر مشکوک و در بررسی از کیف همراه وی تعداد یک هزار و 599 برگ 100 دلاری و تعدادی ارز "مانات آذربایجان " و "لیر ترکیه" کشف و متهم را دستگیر کردند.

سردار محمودی با اشاره به ارزش 6 میلیارد و 110 میلیون ریالی ارز کشف شده تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد .

کشف بیش از 6 کيلوگرم مواد مخدر در قزوين

 

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوين از کشف 6 کیلو و 617 گرم تریاک با دستگيري 4 سوداگر مرگ در اين استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "بیژن خدایی" در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه پلیس چوبیندر پس از کسب اطلاع از اینکه افرادي قصد خرید و فروش مواد مخدر در حوزه استحفاظی دارند بلافاصله موضوع در دستور کار پليس پاسگاه چوبیندر قرار گرفت.

وي با اشاره به اینکه ماموران پس از بررسي صحت و سقم موضوع وارد عمل شدند افزود: این ماموران موفق شدند خودروی "خاور" مورد نظر را شناسایی و متوقف و در بازرسی از خودرو مقدار یک کیلو و 22 گرم ترياك کشف کنند.

این مقام مسئول افزود: در اقدامی دیگر ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در عوارضي "قزوین – زنجان" در حين کنترل خودروهاي عبوري و بازديد از مسافران يک دستگاه اتوبوس به يک نفر از مسافران مشکوک و در بازرسي از کیف همراه وي مقدار یک کیلو و 990 گرم مواد مخدر ترياک کشف و وي را دستگير کردند.

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوين افزود: همچنین در اقدامی دیگر این ماموران در عوارضي "قزوین – زنجان" در حين کنترل خودروهاي عبوري و بازديد از مسافران يک دستگاه اتوبوس به يک نفر از مسافران مشکوک و در بازرسي از کیف همراه وي مقدار سه کیلو و 605 گرم مواد مخدر ترياک کشف و وي را دستگير کردند.

سرهنگ خدایی ضمن تشکر از همکاري و مشارکت مردم با پليس در زمينه مبارزه با مواد مخدر از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها