در ۹دی شماره ۲۶۵ ام می خوانید:
۲۶۵ امین شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه دوم اردیبهشت ماه ۹۶ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۵۰۱۱۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، ۲۶۵ امین شماره هفته نامه ۹ دی امروز شنبه دوم اردیبهشت ماه ۹۶ روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

تیتر یک این هفته ۹ دی با عنوان «ثبت نام جهانگیری؛ پایان رحم اجاره ای» تحلیلی است درباره ثبت نام معاون اول روحانی در انتخابات ریاست جمهوری و تاکید بر این نکته که ظاهرا اصلاح طلبان قصد دارند برای جلوگیری از نابود شدن اصلاحات، به دوران رحم اجاره ای بودن دولت روحانی پایان دهند. 

حجت الاسلام رسایی مدیر مسئول 9دی هم یادداشتی درباره شایعه پراکنی های اخیر جریانات ضد انقلاب درباره سلامتی رهبر انقلاب با عنوان «از بغض بمیرید!» نوشته است.

پرونده انتخاباتی این شماره 9دی هم مطالب متنوعی در بر دارد. «به باد دادن دستاوردهای قبل؛ تنها دستاورد این دولت»؛  «مردم به افتتاح کننده پروژه ها رأی نمی دهند به اهل اقدام رأی می دهند»؛ «خاطره سازی از حاج آقای خاطره ساز»؛ «تغییر نام پایتخت ایران به «استان روحانی و حومه»؛ «شجاعت در برابر دشمن، شاخصه دولتمرد انقلابی»؛ «دستاورد برجام: اولین رئیس جمهور تک دوره ای!» و ... از جمله این مطالب هستند.

صفحه اقتصاد ۹ دی هم در گزارشی با عنوان «ژنرال تخلف اقتصادی با رکورد ۱۸۰ هزار میلیارد ریال در یک سال» به تخلف ۱۸ هزار میلیارد تومانی زنگنه بر اساس گزارش دیوان محاسبات پرداخته است.

پانزدهمین بخش از کتاب در حال انتشار "هاشمی از نگاهی دیگر" که نوشته کامران غضنفری است در این شماره ۹ دی با عنوان «اعلام پذیرش قطعنامه توسط ایران، چهارماه پیش از تأیید امام(ره)» به نقش هاشمی در تحمیل قطعنامه ۵۹۸ و ماجرای اعلام پذیرش ایران به سازمان ملل قبل از تایید حضرت امام پرداخته است.

همچنین در جدیدترین شماره ۹ دی به مطالب و موضوعات دیگری نیز پرداخته شده است؛ گفتارها و یادداشت هایی از حجت الاسلام علی شیرازی، دکتر محمد سلیمانی، محمد کاظم انبارلویی، دکتر شبیر فیروزیان، دکتر فرشاد مهدی پور، محمد مهدی تقوی، مصطفی ظاهری، کبری آسوپار، میثم معافی، رضا نجفی، محمد کوره پز، مرضیه افضلی و همچنین موضوعات دیگری مانند: اکران مستند تحسین شده فروشنده، نقد سخنان روحانی درباره مواجهه حضرت موسی با فرعون، تجلیل از برنامه تلویزیونی بچه های ساختمان گلها، تحلیلی درباره شعار سال و ...

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید.  جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت 9day,ir مراجعه نمائید.

ارسال نظرات