دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: پخش غیر مستقیم مناظره های انتخاباتی ضمن اعمال فشار بر صداوسیما جهت سانسور، زمینه را برای فرار مسئولین از پاسخگویی در پیشگاه ملت شریف ایران را فراهم می سازد.
کد خبر: ۸۸۵۰۱۱۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،صادق طلوعی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان رضوی با انتقاد به عملکرد سازمان صدا و سیما در خصوص عدم پخش مستقیم و زنده مناظراه های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: مسئولیت کاهش اعتماد مردم به رسانه ملی بر گردن تصمیم گیرندگان صداوسیما است مگر اینکه با تغییر این تصمیم صدق نیت، تدبیر و عدم جانبداری خود از یک جریان خاص سیاسی را به ملت عزیز ایران ثابت کند.

 وی تاکید کرد : جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون مبنای رفتاری خود با مردم شریف را شفافیت، راستی و صداقت قرار داده است و این روش موجب گشته تا مردم در راه انقلاب اسلامی و تحقق اهداف آن از هیچ تلاشی دریغ نکنند و سختی این راه پر فراز و نشیب را به جان بخرند.

طلوعی گفت: متاسفانه طبق گمانه زنی های چند روز گذشته برخی مسئولین درصد بودند تا با فشار بر صداوسیما و لغو پخش زنده مناظرات ، صداوسیمای ملی را به صداوسیمای دولتی تبدیل کنند که البته تصمیم در این خصوص با توجه به پوشش ویژه اخبار دولت توسط صداوسیما ، دور از انتظار نبود .
ارسال نظرات