مسئول سازمان بسیج دانشجویی :

باید انتخابات را به عرصه مبارزه با فساد و دروغ تبدیل کنیم

مسئول سازمان بسیج دانشجویی در نشست مسئولین بسیج دانشگاههای سراسر کشور گفت: باید انتخابات 96 را به عرصه مبارزه جدی و فراگیر با فساد ، نفاق ، دروغ و ناکارامدی تبدیل کنیم.
کد خبر: ۸۸۵۰۱۱۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، داود گودرزی در نشست سالانه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور با بیان این مطلب افزود: وظیفه بسیج دانشجویی است که وارد عرصه انتخابات شود. بدون شک ما مانند همیشه از فرد خاصی حمایت نمی کنیم اما تاکید داریم فردی باید در راس امور 80 میلیون ایرانی قرار گیرد که یک انقلابی واقعی باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر مشکل اصلی کشور ما این است که جوانان انقلابی و انقلابی های واقعی را از عرصه بخش های تاثیر گذار کشور دور کرده اند.

مسئول بسیج دانشجویی خاطر نشان کرد: متاسفانه در حال حاضر برخی با بازی های سیاسی سعی دارند که فضای انتخابات و جامعه را به سمت ایجاد دوقطبی های کاذب ببرند و با این کار افکار عمومی جامعه را از مسائل اصلی کشور که یکی از آن ها مشکلات اقتصادی است منحرف کنند. دانشجویان بسیجی باید به خوبی از این مسئله آگاه باشند و اجازه این اتفاق را به هیچ کس ندهند.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی در دانشگاه ها به عنوان قشر نخبه جامعه تلاش خواهد کرد تا جامعه را با ملاک ها و نشانه های فرد انقلابی که توسط امام و رهبر ما مشخص شده  آشنا کرده و مردم را برای حضور در انتخابات و انتخاب اصلح کمک کند.

گودرزی تاکید کرد: در این راستا با برگزاری مناظره ها و میزگردها همه دولتهای پس از جنگ را نقد منصفانه و کارشناسانه میکنیم و از همه نامزدهای انتخابات و نمایندگانشان برای حضور در دانشگاها دعوت میکنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار