فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:

تکلیف مداری در سایه ولایت پذیری سرلوحه کار پاسداران است

پاسداران انقلاب اسلامی در راه حفاظت و صیانت از انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن همیشه در صحنه بوده اند و تکلیف مداری در سایه ولایت پذیری را سرلوحه کار خویش قرار داده اند.
کد خبر: ۸۸۵۰۰۹۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمربنی هاشم(علیه السلام) با کارکنان، پیشکسوتان، فرماندهان و مدیران بسیج ناحیه مقاومت شهرستان بن دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری، باگرامیداشت دوم اردیبهشت، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، گوشه هایی از درخشش این نهاد انقلابی در عرصه های مختلف را تشریح کرد.

سردار اکبری، پیروزی های بزرگ در هشت سال دفاع مقدس، دفاع از تمامیت ارضی و استقلال و کشور و مقابله با توطئه های گروهک های تروریستی و ... ، همچنین حضور در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی را از برگهای زرین عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد.

وی، با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند" اگر سپاه نبود، کشور هم نبود"، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در راه حفاظت و صیانت از انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن همیشه در صحنه بوده اند و تکلیف مداری در سایه ولایت پذیری را سرلوحه کار خویش قرار داده اند.

این مقام ارشد نظامی چهارمحال و بختیاری در ادامه به گوشه هایی از رشادت های رزمندگان استان در هشت سال دفاع مقدس، مقابله با گروهک های تروریستی پژاک در شمالغرب، مرزبانی از کیان اسلامی در جنوب غرب و همچنین حضور مستشاری فرماندهان سپاه در جبهه مقاومت اشاره کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار