امام جمعه لنده با اشاره به اقتدار و کارآمدی سپاه در حوزه‌های مختلف دفاعی و سیاسی و سازندگی گفت: سپاه مقتدارانه در کنار سایر قوا از تمامیت ارضی کشور دفاع و بر پیشرفت و ترقی همه‌جانبه آن کمک می‌کند.
کد خبر: ۸۸۵۰۰۷۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳
حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه امروز لنده با اشاره آثار دورویی و نفاق در جامعه اظهار داشت: دورویی و نفاق از مهمترین عوامل تخریب جامعه بوده که مسؤولان باید با مبنا قرار دادن صداقت در گفتار و کردار به ارائه خدمت به مردم بپردازند.

وی افزود: یکی از موارد بسیار مهمی که مسؤولان باید به آن توجه داشته باشند بحث تقویت اقتصاد بوده که از نقاط کلیدی نظام می‌باشد و تنها با بهره‌گیری و حمایت از تولید ملی و مقابله با قاچاق محقق خواهد شد.

امام جمعه لنده با بیان اینکه مشکلات و گرفتاری‌های مردم و جامعه با آمار برطرف نمی‌شود تصریح کرد: زمانی‌ می‌توانیم تمهیدات لازم برای حمایت از تولید داخلی را محقق سازیم که تسهیلات لازم برای خرید کالای ایرانی در جامعه محقق و نهادینه شود.

محمودی‌اصل خطاب به اهل انفعال در مقابل دشمنان یادآور شد: کسانی که با کوچک‌ترین تشر دشمنان میدان را خالی می‌کنند باید بدانند که این ملت در دوران خفقان رژیم ستم‌شاهی و هشت سال دفاع مقدس همه توطئه‌های دشمنان را با اقتدار خنثی کردند و اجازه تعرض به دشمنان را نداده و نمی‌دهند.

وی‌ خاطرنشان کرد: ملت ایران آزمون بزرگی به نام انتخابات را در پیش دارند که از عوامل اجرایی و ناظران آن می‌خواهیم همچون گذشته از تک تک آراء ملت صیانت و حفاظت کرده و از هم‌اکنون با ایجاد روحیه و امید مردم را برای حضور در انتخاباتی پر شور و نشاط تشویق کنند.

خطیب نماز جمعه لنده خطاب به کاندیدای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا ادامه داد: تبعیت از قانون و احترام به رأی شورای نگهبان را سر لوحه کار خود قرار دهند و از تخریب، تهمت، افترا و هر آن‌چه باعث به حاشیه رفتن انتخابات می‌شود خودداری کنند.
محمودی‌اصل در ادامه به سالروز تشکیل سپاه پاسداران اشاره و گفت: سپاه پاسداران با اقتدار در کنار سایر نیروهای نظامی برای برقراری و حفظ نظم و امنیت و آرامش در کشور در حال تلاش بوده و همین اقتدار سپاه رعب و وحشت را در دل دشمنان ایران اسلامی انداخته است.

وی به کارآمدی سپاه در عرصه‌های فرهنگی، سازندگی و دفاعی اشاره و افزود: همین کارآمدی سپاه در درون کشور باعث پیشرفت و ترقی جامعه و تبدیل آن به یک نیروی مقتدر در عرصه‌های داخلی و خارجی شده است.

امام جمعه لنده به حادثه تروریستی سوریه و کشتار صدها کودک بی‌گناه اشاره و گفت: این حادثه خوی وحشی‌گری گروه تروریستی داعش را به نمایش گذاشته و جهانیان را به اهداف شوم این گروه که مورد حمایت استکبار بوده آگاه ساخته است.

محمودی‌اصل به ضرورت تقویت جبهه مقاومت اشاره و یادآور شد: پیروزی‌ها و موفقیت‌های این جبهه باعث خواهد شد روز به روز دشمنان نسبت به مواضع قبلی خود عقب‌نشینی کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده با اشاره به هفته سلامت گفت: شبکه بهداشت و درمان با فرهنگ‌سازی لازم در خصوص سلامت و بهداشت عمومی اقدامات قابل تحسینی در حوزه رعایت اصول غذایی و تغذیه سالم برداشته که جای تقدیر و تشکر دارد.

ارسال نظرات