کد خبر: ۸۸۵۰۰۶۷
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت :دوم اردیبهشت هر سال یادآور تدبیرحکیمانه امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داد تا عزت و افتخار حسینی را بیش از پیش نصیب ملت غیور ایران کند.

وی افزود:نامگذاری روز ولادت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار افتخاری بزرگ برای پاسداران است.

حسینی صدر ابراز داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به زمان و مکان نبوده و برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ماموریت های ویژه خود را انجام می دهد.

وی  کارکردهای مهم سپاه را تضمین کننده امنیت کشور دانست و بیان داشت: امروز سپاه در همه عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی و...حضور دارد.

امام جمعه موقت شهر یاسوج  با اشاره به اینکه امروزه چشم امید مظلومین جهان به کشور ایران است افزود: ملت ایران از همه مردم مظلومی که مورد ظلم و جنایت آمریکا و ایادی آن واقع شده اند حمایت خواهد نمود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حکایت از درایت و دور اندیشی رهبر کبیر انقلاب اسلامی (ره) دارد و نمی‌توان تصور کرد با تمامی غائله هایی که دشمن از ابتدای انقلاب برای ما آفریده است اگر سپاه نبود چه وقایعی رخ می‌داد و با وجود تهاجمات دشمنان مختلف داخلی و خارجی سپاه از سنگرنشینی انقلاب ذره‌ای عقب‌نشینی نکرده است و نسبت به گردن‌کشی‌های دشمنان بی‌توجه است .

حجت الا سلام حسینی صدر با بیان اینکه امروز سپاه پاسداران بدون هیچ‌گونه حد و مرز سیاسی و جغرافیایی، پاسدار ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است، افزود: هر زمان ارزش‌های انقلاب اسلامی در هر کجای جهان در معرض آسیب قرار گیرد سپاه بدون لحظه‌ای درنگ حضور یافته و وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد: اگر این نظام مقدس در مقابل سیل حوادث و جریان سازی های پس از انقلاب پیروز و سربلند بیرون آمده است به برکت خون شهدا ، بیداری پاسداران عزیز و رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری است .

امام جمعه موقت شهر یاسوج با اشاره به اینکه سپاه الگویی برتر در میادین مختلف از جمله میدان داری عرصه های فرهنگی است گفت : این نهاد در چالش های امنیتی کارنامه قابل قبولی داشته و در تقابل با فتنه های براندازانه که قصد نابودی انقلاب اسلامی ایران راداشته اند نمود بیشتری از دیگران داشته است.

وی اظهار داشت : پس از پایان جنگ تحمیلى بر اساس فرمان مقام معظم رهبرى مبنى بر ضرورت بازسازى کشور، سپاه با تشکیل قرارگاه سازندگى خاتم‌‏الانبیا به عنوان بازوى اصلى سپاه در عرصه‌‏هاى مختلف سازندگى کشور فعالیت نموده و توان مهندسى سپاه در هشت سال دفاع مقدس را پس از جنگ تحمیلى به اجراى طرح‏‌هاى عظیم عمرانى و صنعتى سوق داده است.

حجت الاسلام حسینی صدر گفت : فعالیت ها و مأموریت های رزمی، دفاعی و آموزشی، سپاه را از حضور فعال در عرصه ی سازندگی کشور دور نداشته است و در این زمان که جبهه ی مقابله با استکبار در سنگرهای اقتصادی و توسعه گشوده شده است، آن ها نیز در این میدان مقدس حضور فعال و بسیار چشمگیری دارند.

وی ابراز داشت :در خصوص فرمان سال مقام معظم رهبری ، سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین متشکل از اقشار مختلف مردم در  این چند ساله  برای تحقق اقتصاد مقاومتی که اقتصادی درون زا، با تکیه بر نیروها و سرمایه های معنوی و مادی داخلی است، اهتمام ویژه ای داشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح با بیان اینکه ورود ریزگردها به استان های مرزی مانند خوزستان و ایلام و حتی عمق داخلی مرکز کشور به یکی از معظلات اصلی کشور تبدیل شده است گفت: با بروز این مشکل، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد عرصه شد و سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد جزء اولین استانهایی بود که برای این امر اعلام آمادگی کردند و مقرر شد در منطقه حضور یافته و بخشهایی از استان خوزستان که بعنوان کانون گرد و غبار شناخته شده در بحث کاشت نهال و درخت اقدام کند.
ارسال نظرات