آیت الله ناصری در خطبه های نماز جمعه یزد:

مهمترین اصل در انتخابات؛ حضور پرشور مردم و انتخاب فرد اصلح است / ضرورت برداشتن گام‌های اساسی برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم

آیت الله ناصری در خطبه های نماز جمعه این هفته یزد با اشاره به در پیش بودن 2 انتخابات مهم تاکید کرد: مهمترین اصل در انتخابات؛ حضور پرشور مردم و انتخاب فرد اصلح است.
کد خبر: ۸۸۵۰۰۵۳
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزد به در پیش بودن انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: مهمترین اصل در انتخابات که باید به آن توجه کرد، حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح است. حضور پرشور مردم در انتخابات‌های گذشته سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی بود و ان‌شا‌ءالله در این دوره از انتخابات هم مردم حضوری حداکثری و حماسی دارند.

آیت الله ناصری افزود: کاندیداها باید اخلاق را در طول دوره تبلیغات و هنگام انتخابات رعایت کنند و شاهد نباشیم که خدای ناکرده همچون کشورهای غربی مانند آمریکا افراد به شخصیت دیگران بی‌احترامی کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: مبادا فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداها به صورتی باشد که به ابزاری در دست دشمنان انقلاب برای ضربه زدن به این کشور استفاده شود. دشمنان انقلاب از مدت‌ها قبل با استفاده از شبکه‌های مجازی سعی در ایجاد توطئه و فتنه دیگری در انتخابات ایران هستند که باید به صورت جدی مراقب این تحرکات آنها باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه امروز مهمترین اولویت کشور مسئله اقتصاد و مشکلات اقتصادی است گفت: همه مسئولان باید برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گام بردارند.

آیت الله ناصری افزود: اکنون همه باید برای تحقق شعار سال در کشور تلاش کنند و ثمرات چنین اقداماتی را مردم باید مشاهده کنند. رهبر معظم انقلاب در سال جاری به تبع چند سال گذشته توجه خود را در تعیین شعار سال برموضوع اقتصاد قرار دادند که این نشان از ضعف های اساسی در این حوزه و ضرورت رفع این مشکلات است.

ناصری یزدی تاکید کرد: یکی از مهمترین مقوله‌هایی که در شعار امسال به آن توجه شده تولید است. اگر مشکل تولید در کشور برطرف شود هم برای جوانان اشتغالایجاد خواهد شد و بیکاری کنترلمی شود و هم کالای ایرانی تقویت می شوند و زمینه فروش ان ها در بازارهای بین المللی نیز فراهم می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار