امام جمعه بافق:چرا بعضی از اجناسی که خودمان در کشور می توانیم تولید کنیم باید از خارج وارد شود؟ چرا نباید جلوی قاچاق گرفته شود؟ متاسفانه میلیاردها پول کشور را بیگانگان میخورند در صورتی که خود ما میتوانیم بسیاری از اجناس را با کیفیت بهتر تولید کنیم.
کد خبر: ۸۸۵۰۰۵۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، خطیب نماز جمعه شهرستان بافق ضمن عرض تبریک به مناسبت عید مبعث در رابطه با این عید بزرگ گفت:با بعثت پیامبر فطرتها بیدار شد، در آن زمان انسانها در بدترین شرایط زندگی میکردند، در صورتی که حضرت درس توحید و خداشناسی رااز زمان مبعثش به مردم آموخت بعثت پیامبر به مردم درس شهدات ، شهامت ، ایثارگری ، حریت و آزادی داد و به برکت بعثت انسان جایگاه عظیمی پیدا کرد.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به دیدار فرماندهان عالی رتبه ی ارتش با مقام معظم رهبری و رهنمود های ایشان عنوان داشت:ایشان پیرامون مسائل مختلفی صحبت کردند که مهمترین آنها از جمله مسئله ی اقتصاد کشور بود، کشور ما از نظر امکانات جایگاه خوبی دارد و سرمایه های کلانی به برکت مکتب تشیع در کشور وجود دارد .

وی در ادامه افزود: ما نیازی به بیگانگان نداریم چرا در کشور مسئله ی قاچاق وجود دارد؟! چرا بعضی از اجناسی که خودمان در کشور می توانیم تولید کنیم باید از خارج وارد شود؟ چرا نباید جلوی قاچاق گرفته شود؟ متاسفانه میلیاردها پول کشور را بیگانگان میخورند در صورتی که خود ما میتوانیم بسیاری از اجناس را با کیفیت بهتر تولید کنیم .به طور مثال در 10سال پیش وضع خرمای بافق خیلی بد بود 15 سال قبل بافق پسته نداشت اما امروز این دو محصول با کیفیت خوب در بافق تولید میشود. در بافق بهترین آب معدنی در روستای قطرم و شادکام وجود دارد چرا باید آب معدنی از مغازه بخریم.

امام جمعه بافق در خصوص امکانات شهرستان بافق بیان داشت: در بافق امکانات خوبی وجود دارد که اگر سرمایه گذاری شود دیگر ما به بیرون محتاج نیستیم .ما باید از ظرفیت های و موقعیت هایی که در شهرو کشورمان وجود دارد بهترین استفاده را بکنیم .دشمنان ما وقتی بدانند ما از نظر اقتصادی مشکل داریم به ما ضربه میزنند.

سلیمانی در رابطه با رد یا تائید صلاحیت نامزدها خاطر نشان کرد: شورای نگهبان بر اساس قانون افرادی را تائید یا رد میکند این دیگر فریاد زدن واعتراض کردن ندارد اگر کسی را بر اساس قانون رد صلاحیت میکنند نباید شخص پشت پا به قانون بزند .

وی در خصوص انتخابات گفت:اگر در بحث انتخابات چه شورا و چه ریاست جمهوری از بیت المال هزینه کنیم به والله حرام است و در قیامت باید پاسخگو باشیم.

خطیب نماز جمعه شهرستان در رابطه با شرکت در انتخابات عنوان داشت:وظیفه ما این است که در انتخابات شرکت کنیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم و اگر در انتخابات فردی را به خاطر قومی گری یا مسائل دیگر انتخاب کنیم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم .

سلیمانی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص مسئله امنیت و سلامت انتخابات اظهار داشت:مقام معظم رهبری فرمودند:مسئله امنیت و سلامت انتخابات مسئله مهمی است و در ادامه فرمودند ما هیچ تعهد و ترسی از آمریکا نداریم مردم ایران هم همینطور و اگر کسی میترسد به ما ربطی ندارد ، اگر ملت ایران میترسید 8 سال مقابل صدام و ابرقدرتها نمی ایستاد رهبری در ادامه گفتند: آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند همانطور که در این سالها نتوانست ، امروز ایران یکی از قدرتمند ترین کشورهاست و ما نباید از هیچ قدرتی بترسیم .

وی در ادامه به روز تشکیل سپاه پاسداران به فرمان امام خمینی (ره)اشاره کرد و گفت: امام در تاریخ دوم اردیبهشت 57 دستور تشکیل سپاه پاسداران را دادند و خوشبختانه سپاه به کمک نیروهای مردمی خوب جنگ را اداره کرد.طبق ماده 147 قانون اساسی در زمان جنگ سپاه باید بجنگد ولی در زمان صلح باید کار کند و تا به امروز هم خوب کار کرده است.

خطیب نماز جمعه شهرستان با اعتراض به جنایت آمریکا به مردم سوریه اظهار داشت:در حمله ناجوانمردانه آمریکا به مردم بی دفاع سوریه 100نفر شهید و 500نفر زخمی شدند و این دور از مردانگی است که در جائی بمب گذاشته شود و تعدادی بیگناه کشته شوند. جوامع بین المللی هم در مقابل این جنایت خود را به خواب زدند و از خود عکس العملی نشان نمیدهند و سازمان ملل نیز در مقابل این جنایتها خفه شده و کاری انجام نمیدهد.

سلیمانی در خصوص روند پیشرفت جاده بافق گفت:متوجه شدم که در جاده خوب فعالیت نمیکنند که با مدیرکل راهسازی و تهران تماس گرفتم و پیگیر این مسئله شدم که ان شاءالله این جاده هر چه زودتر به اتمام برسد.

وی در پایان از حضور پرشور مردم در هفته گذشته مراسم دعای ندبه واز حضور همشهریان به خاطر شرکت در مراسم تدفین و ختم نوه اش تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات