امام جمعه شهر یاسوج :

تکریم ارباب رجوع اولویت اصلی کارکنان دولت باشد

امام جمعه شهر یاسوج خطاب به کارمندان و مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان نیز گفت: مدیران و کارمندان باید تکریم ارباب رجوع را از اولویت های اصلی کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۸۸۵۰۰۳۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶
امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز جمعه ی این شهر ضمن تبریک عید مبعث رسول اکرم (ص) و میلاد حضرت علی (ع) به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان ارتش اشاره کرد و گفت: باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب احترام گذاشت و همانطور که ایشان فرمودند باید در انتخابات سه نکته (سالم برگزار شدن ،امنیت و گستردگی) را در انتخابات پیش رو مد نظر قرار داد .
حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر حسینی با بیان اینکه رهبر فرزانه ایران اسلامی سال را به عنوان اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند افزود: تکرار نامگذاری سال های گذشته با عنوان اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اهمیت این موضوع را می رساند که برای تحقق این شعار مسئولان و مردم باید بیش از پیش تلاش کنند تا این شعار محقق شود .
وی خطاب به کارمندان و مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان نیز گفت: مدیران و کارمندان باید تکریم ارباب رجوع را از اولویت های اصلی کار خود قرار دهند و مشکل آنها را برطرف سازند نه اینکه مشکلاتی را برای مردم ایجاد کنند.
 
امام جمعه یاسوج همچنین از نامزدهای انتخابات شوراهای شهر روستا خواست که وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند و به فکر برطرف کردن مشکلات مردم باشند و از هر گونه تخریب همدیگر خودداری کنند .
 
حجت الاسلام والمسلمین حسینی مردم را به حفظ و نگهداری طبیعت و محیط زیست ترغیب کرد و گفت: ما نگهبانان محیط زیست و منابع طبیعی هستیم و باید این گوهر خدادادی را برای نسل های بعد حفظ کنیم. 
ارسال نظرات