رزمایش اقتدار سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد با عنوان «مدافعان حرم» برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۰۰۰۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
سرهنگ جاماسب بهمن‌یار پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری این رزمایش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد استانی تماما عشایری است، اظهار داشت: سپاه عشایر تنها سپاهی است که در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد پراکنده و گسترده است.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ، آموزش، سازماندهی و افزایش توان بسیجیان عشایر در راستای فرامین مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: این رزمایش به یاد نخستین شهید مدافع حرم استان کهگیلویه و بویراحمد سردار شهید «ستار اورنگ» با عنوان رزمایش «مدافعان حرم» برگزار شده است.

فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: این رزمایش با شرکت سه گردان بیت‌القدس از سه حوزه استان برای به نمایش گذاشتن توان دفاعی و آموزشی بسیجیان عشایر استان برگزار شده است.

بهمن‌یار بیان کرد: در مدت زمان برگزاری رزمایش، انواع تاکتیک‌های دفاع مقدس به بسیجیان آموزش داده شده و عملیات تاخت، کمین و ضد کمین و بازپس‌گیری از برنامه‌های این رزمایش بوده است.

وی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست را از لحاظ اعزام به جبهه در بین استان‌های کشور دارد، گفت: شجاعت جنگی، اخلاقی و عقلی رزمندگان استان ما زبانزد عام و خاص بود.ئولان ارشد نظامی استان و سه گردان سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 
ارسال نظرات