خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

تمکین نکردن به قانون نشان دهنده ریاست طلبی کاندیداها است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها را به تمکین به قانون دعوت کرد.
کد خبر: ۸۸۴۹۹۹۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به رعایت تقوای الهی پیامبر بزرگار اسلام را الگویی برای تمام بشیریت عنوان کرد و به ویژگی های شخصیتی و اخلاقی ان حضرت پرداخت.

وی از خداوند متعال خواست تا معرفت شناخت پیامبر اکرم ص را به ما اعطا نماید.

وی با اشاره به یکی دیگر از موضوعات سلسله مباحث خانواده رعایت انصاف را از نکات با اهمیت در بین اعضای خانواده عنوان کرد و گفترعایت انصاف نتنها در محیط خانواده بلکه به طبع ان در جامعه نیز از ضروریات است.

امام جمعه ارومیه تصریح کردحتی هم اکنون نیز که ایام انتخابات می باشد و گاها نقدهایی به برخی مسولان می شود لازم است تا انصاف در این مباحث نیز مد نظر باشد.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به دیدار اخیر نیروهای ارتشی با رهبر معظم انقلاب نیز اظهار دلشتمقام معظم رهبری در این دیدار یکی از شاخصه های ملت ایران را ایستادگی در برابر دشمنان عنوان نموده و فرمودند دشمنان می خواهند با زدن تشر مسولان و ملت ایران را وادار عقب نشینی کنند .

وی تصریح کرددرحالی که خداوند در قران نیز فرموده اند مسلمانان نبایستی از دشمت و اذناب شیطان بترسند و یقینا ملت ایران نیز با تبعیت از این کلام الهی هرگز از تشرهای دشمنان نخواهند ترسید.

وی فرارسیدن انتخابات را از رویدادهای مهم پیش رو برای کشور عنوان کرد و افزودچراکه این انتخابات نتها برای کشورمان با اهمیت است بلکه کشورهای بسیاری چشم طمع به این انتخابات ایران دوخته اند.

وی با بیان با این شرایط داشتن بصیرت یکی از موارد مهم برای ملت ایران بشمار می رود اظهار داشتما باید بدانیم که امریکا و اروپا تا به حال دلسان برای ملت ایران نسوخته و همیشه مستقیم و یا غیر مستقیم با ملت ایران دشمنی کرده و به دنبال منافع خود بودند.

امام جمعه ارومیه افزودبنابراین ما باید از نقشه های شوم دشمنان در تخریب انتخابات ایران اگاه باشیم چرا که افرادی که با تماشای برنامه های بی بی سی و سایر برنامه های ماهواره تحت تاثیر قرار می گیرند افرادی ساده اندیش هیتند.

وی نکاتی را نیز برای کاندیداهایی که احراز صلاحیت نشده اند تاکید کرد و افزوداین کاندیداها و طرفداران انها نبایستی ناراحت شوند چراکه انها احساس وظیفه نموده و قدم در این را گذاشتند ولی توفیق این مسولیت سنگین را پیدا نکردند.

وی گفتالبته اینطور نیست که آن هایی که احراز صلاحیت نشدند یعنی اینکه اصلا صلاحیت ندارند بلکه تنها شاخصه های ریاست جمهوری را این افراد ندارند.

وی به ان دسته از کاندیداها نیز که احراز صلاحیت پیدا کردند افزوداین افراد و طرفداران کاندیداها چه ریاست جمهوری و چه شورای شهر نیز بایستی کاملا متین و موقر رفتار نمایند و اینطور نباشد که کارناوال های شادی و پایکوبی در شهر ها به راه بیاندازند چراکه این کار انها نیز نشان دهنده ریاست طلبی انها است.

وی این نکته را نیز خاطر نشان شد که اغرادی که رد صلاحیت شدند اگر بخواهند شلوغ کاری کنند معلوم می شود اینه افرادی ریاست طلب هستند.

وی خاطر نشان کرداز این رو امیدواریم شاهی انتخابات پرشوری باشیم و افراد اصلحی در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری انتخاب شوند.

ارسال نظرات