خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان:

مردم بصیر ایران رییس جمهوری در وزن ملت و آماده برای خدمت برگزینند

امام جمعه دامغان با بیان اینکه ملت ما کسانی را از نمایندگی شورا تا پست ریاست جمهوری برگزینند که پاسدار ارزش های اسلام و انقلاب باشند، گفت: مردم بصیر ما رییس جمهوری در وزن ملت برای خدمت برگزینند.
کد خبر: ۸۸۴۹۹۹۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه های وحدت بخش و دشمن شکن نماز جمعه این هفته دامغان با اشاره به دو انتخابات سرنوشت ساز پیش روی ملت بزرگ ایران اسلامی اظهار داشت: همه باید به یاد داشته باشیم که انقلاب و نظام اسلامی ما میراث گرانبهای صدها هزار شهید و صبر و استقامت میلیون‌ها نفر از ملت غیور ایران در طول 37 سال اخیر است و هر مدیر و مسؤولی در هر سطح باید خود را موظف به دفاع از این آرمان ها بداند.

خطیب نماز جمعه دامغان با اشاره به ثبت نام بیش از یک هزار و 600 نفر برای نشستن برکرسی ریاست جمهوری و تایید صلاحیت شش نفر از سوی شورای محترم نگهبان، خاطر نشان کرد: ملت ما در انتخابات سرنوشت ساز پیش رو بار دیگر باید بصیرت خود و امنیت اخلاقی اجتماعی سیاسی کشورمان را به رخ جهانیان بکشند.

وی با بیان اینکه باید مردان میدان جهاد را برای رشد و توسعه و اقتدار شهر استان و کشورمان برگزینیم، تصریح کرد: برای پست حساس ریاست جمهوری باید فردی را انتخاب کنیم که قاطعانه و شجاعانه در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی بایستد، با تجربه و کار بلد باشد، تیمی قوی داشته باشد، اخلاق مدار و خادم بی منت ملت و امانتدار باشد و شهوت قدرت و شهرت نداشته باشد.

خطیب نماز جمعه دامغان اضافه کرد: رییس جمهور آینده کشورمان هر یک از شش چهره تایید شده از سوی شورای نگهبان که شود باید امانتدار بزرگ ملت سرافراز ایران باشد، مدیریت جهادی و انقلابی را سرلوحه کار خود قرار دهد و در ایام تبلیغات بر مدار انصاف و ادب و اخلاق حرکت کنند.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی آنچه به رییس جمهور مشروعیت می دهد سه رکن مهم تایید صلاحیت از سوی شورای محترم نگهبان، رای ملت بصیر ایران و تنفیذ رهبر معظم انقلاب است، خاطر نشان کرد: تمکین به تصمیم شورای نگهبان احترام به قانون و ملت است، هیچ فرد و جریانی نباید به خود اجازه دهد فضای جامعه را متشنج کند زیرا ایران اسلامی رهبری یگانه دارد که فصل الخطاب هر تفکرو اندیشه‌ای در چارچوب انقلاب و نظام اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موفقیت‌های حاصله و پیش روی بخش کشاورزی شهرستان دامغان در حوزه تولید در سال اقتصاد مقاومتی اشتغال و تولید پرداخت و گفت: تولید روزانه 45 تا 50 تن شیر و پیش بینی 50 هزار تن پسته دامغان در سال 96 و برآورد جذب 10 میلیارد تومان از مجموع 34 میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته به استان سمنان در بخش آبیاری تحت فشار شرایط خوبی را در این بخش نوید می دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها