نماینده ولی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه کاندیداها بایستی اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، گفت: مسئولان به جای اینکه جیب خود را مد نظر قرار ندهند به فکر خدمتگزاری به جامعه باشند.
کد خبر: ۸۸۴۹۹۸۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اراک با اشاره به فرار رسیدن 27 رجب و بعثت پیامبر اکرم (ص) گفت: همه ارزش‌های ما در این جهان به برکت بعثت پیامبر اکرم(ص) است باید قدردان باشیم این برکتی است که خداوند برای مسلمانان قرار داده است.

وی حیات بخشیدن واقعی به زندگی انسان را مهمترین دستاورد بعثت پیامبر اکرم(ص) برشمرد و گفت: بخشیدن حیات معنوی به جامعه بشری، گسترش اخلاق حسنه در بین مردم، از بین رفتن خراقات دوران جاهلیت، احیاء یکتا پرستی، عزت دادن به انسانیت و ارزش‌گذاری به زنان جامعه از مهمترین دستاوردهای بعثت پیامبر(ص) بود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: عطوفت و مهربانی، حسن خلق، اخلاق‌مداری، سخاوتمندی از مهمترین خصایص اخلاقی و رفتاری حضرت محمد(ص) است و بعثت خاتم انبیاء به عنوان یک گنج گرانقدر است که باید قدردان این نعمت الهی اسلام باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: متاسفانه شرایط زندگی اجتماعی در جامعه ما روند خوبی را طی نمی‌کند. افزایش سن ازدواج و افزایش سطح توقعات باعث بالا رفتن سن ازدواج و در کنار آنشاهد آمار بالای طلاق در جامعه هستیم در حالیکه در گذشته زندگی‌ها از استحکام بیشتری برخوردار بود.

ویبا تاکید بر رعایت حقوق دیگران گفت: باید در زندگی مراقب حقوق دیگران، همسایگان، خانواده و ملت باشیم. همه باید در چارچوب الهی، وظایف شرعی را انجام دهیم چراکه باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز را مرهون خون شهدا هستیم، گفت: به شکرانه پروردگار و به برکت خون شهدا و امام راحل بستری فراهم شده است که هیچ کس حق تعرض به این کشور را ندارد پس باید حافظ و پاسدار خون شهدا باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: ما باید قدردان شهدا باشیم چراکه امنیت، استقلال و آزادی را مدیون خون این عزیزان هستیم. در جنگ‌هایی که تا پیش از هشت سال دفاع مقدس رقم خورد ملت ما هیچ پیشرفتی نداشت، در جنگ‌های جهانی اول و دوم کشور ما جزو مظلومترین کشورها واقع شد و صدای‌مان به جایی نمی‌رسید.

وی افزود: امروزه ایران از امن‌ترین کشورهای جهان محسوب می‌شود. اینکه آمریکا هماورد خود را ایران می‌داند و حکومت‌های جهانی در برابر ایران سر تعظیم فرود می‌آورند همه نشان دهنده قدرت ایران است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراها گفت: همه ملت ایران باید هوشیار باشند و نگذارند دشمنان مانند فتنه 88 در کشور اغتشاش ایجاد کنند. ملت ما آگاه و بصیر است و با اعتماد به ولی‌فقیه و علمای عالیقدر، فتنه‌ها را شناسایی و در برابر آنها می‌ایستد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: انتخابات نشانه اقتدار ملت ایران و سند عزت و شرف ما است؛ از این‌رو بایستی همه در انتخابات شرکت کنند و با انتخابات سالم، اصلح‌ترین فرد را انتخاب کنند. کاندیداها و نمایندگان به فکر کیسه دوختن برای خود نباشند بلکه در راستای آبادانی کشور گام بردارند.

وی افزود: باید در انتخابات، کاندیداها تابع قانون باشند. ملت هم فردی را انتخاب کنند که مطیع این انقلاب باشد. چراکه اعضای شوراها در آبادانی این استان و شهر نقش اساسی دارند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط امام راحل گفت: درود بر دلاورمردان سپاه و بسیج که برای ایجاد امنیت در جامعه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند و در راه اسلام و قرآن گام برداشته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: خداوند به برکت خون شهدا ایران را امن‌ترین جزیره قرار داده است.

ور در پایان یکی از نهادهای مهم در جوامع بشری را خانواده دانست و گفت: نهاد خانواده بسیاری از نهادهای زیستی و روانی انسان را برآورده می‌کند و باید در سایه تعامل و درک متقابل در جهت حفظ این کانون مهم جامعه تلاش کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات