خبرهای داغ:
جانشین نیروی زمینی سپاه شهید عباسی فر را از فرماندهان بزرگ خارج از مرز ها دانست و گفت:ایشان از فرماندهان بزرگ،جسور و مبارزی مخلص بود.
کد خبر: ۸۸۴۹۹۷۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج ازکنگاور، مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم سردار "مراد عباسی فر" با سخنرانی سردارعراقی جانشین نیروی زمینی سپاه در مسجد جامع شهرستان کنگاور برگزار شد.

حضور مسئولین کشوری و لشکری از جمله سردار عظیمی فرماندهی قرارگاه نجف،سردار ریحانی فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و جمعی از سرداران نیروهای مسلح در این مراسم چشم گیر بود.

سردار عراقی جانشین نیروی زمینی سپاه در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: امروز دشمن با تمام توان خود در اکثر کشورهای همجوار در حال فشار و ایجاد نا امنی است ،لذا از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به امنیت کشور دریغ نخواهد کرد.

وی تصریح کرد:امنیت و آسایشی که در این اوضاع ناگوار بر کشور ما خیمه زده مرهون مجاهدت ها و ایثار دلیرمردانی است که پا در رکاب ولایت در دفاع از حریم اهل بیت در حال مبارزه با تروریست هستند.

جانشین نیروی زمینی سپاه پشت پرده این جنگ را کشورهای غربی،اسرائیل و عربستان دانست و گفت: تمام مصیبت های وارد شده در کشور سوریه از مکتبی همچون وهابیت بلند می شود و فقط این قوم منفور میتوانند انسان های بی گناه،زن و پچه را همانند انفجار اخیر در کفریا به خاک و خون بکشد.

سردار عراقی تصریح کرد: اگر جوانان خداجو و ولایت مدار ما در چهارچوب مقاومت در کشورهای سوریه و عراق حضور نداشته باشند امروز بنا به گفته رهبری در مرز های کشور و کرمانشاه و همدان باید در برابر آنها مقابله کنیم.

وی شهید عباسی را از فرماندهان بزرگ خارج از مرز ها دانست و گفت:این شهید والا مقام بنابه دلایل امنیتی در میان اطرافیان و همشهریان خود ناشناخته بود اما حقیقت این است که ایشان از فرماندهان بزرگ،جسور و مبارزی مخلص بود.

جانشین نیروی زمینی سپاه امنیت نظام جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و گفت: خون شهید جامعه را روشنی و امنیت میبخشد.


ارسال نظرات