آیت‌الله نعیم‌آبادی:

شورای نگهبان کار خود را به خوبی انجام داد/ هیچ کس حق بازیگری برای دشمن را در این کشور ندارد

امام جمعه بندرعباس گفت: گام اول در انتخابات ریاست جمهوری تعیین نامزدها بود که شورای نگهبان وظیفه خود را به خوبی انجام داد.
کد خبر: ۸۸۴۹۹۶۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: قدم اول در انتخابات ریاست جمهوری تعیین نامزدها بود که من از شورای نگهبان به طور ویژه قدردانی می‌کنم که کار خود را به خوبی انجام داد و برغم این که افراد زیادی نام‌نویسی کرده بودند و این شکل برای انتخابات ما زیبنده نیست اما وظیفه خودشان را به خوبی انجام دادند.

وی افزود: تشخیص اصلح کار ساده‌ای نیست اما خدای منان را شاکریم که شورای نگهبان توانست به خوبی این کار را انجام دهد و من مجددا از این حرکت تشکر می‌کنم که هر نیروهای چپ و هم نیروهای راست در این انتخابات کاندیدا دارند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به گام دوم در انتخابات به موضوع تبعیت پذیری از قانون به عنوان یک وظیفه عمومی برای آحاد جامعه، عنوان کرد: آنچه که اعضای شورای نگهبان تأئید کردند را ما نیز باید بپذیریم و هیچ کس در این کشور و مملکت حق بازیگری برای دشمنان را ندارد و قانون حرف اول را می‌زند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی اضافه کرد: ما نباید از مر قانون پا را فراتر بگذاریم و باید در همه حال گوش به فرمان رهبری باقی بمانیم و مصادیقی که ایشان درباره کاندیدای اصلح را مطرح می‌کنند را به خوبی گوش داده و انتخابی درست و آگاهانه داشته باشیم تا تصمیم امروز ما بتواند آینده‌ای با شکوه‌تر برای کشورمان رقم زند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به هفته سلامت اشاره و گفت: تا بحث سلامت به میان می‌آید نگاه‌ها به سمت و سوی اقدامات دولت در این زمینه جلب می‌شود، این در حالی است که سهم مردم و دیگر دستگاه‌ها و بخش‌ها نیز در موضوع سلامت نباید نادیده گرفته شود.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان بیان کرد: بحث سلامت هم مردمی و هم دولتی است و در سایه یک همکاری مشترک می‌توان برای موضوع سلامت به نتایج مطلوب رسید.

وی در همین زمینه توضیح داد: به عنوان مثال اگر شهرداری یک روز زباله‌های شهر را جمع‌آوری نکند و یا در این زمینه کوتاهی کند، چه فاجعه‌ای رخ خواهد داد؟

نعیم‌آبادی همچنین در این بخش از خطبه‌های نماز جمعه از شهرداری و دیگر مسؤولان خواست تا فکری به حال خورهای بندرعباس کنند تا از این وضعیت و آلودگی بیرون بیایند و چهره شهر از این وضعیت خارج شود.

امام جمعه بندرعباس در پایان افزود: ضایعات کارخانجات در خیلی از مواقع به سلامت مردم آسیب می‌زنند که مسؤولان واحدهای صنعتی استان خودشان را در قبال این آلودگی‌ها مسؤول بدانند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار