خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب با تشریح برنامه‌های سالروز عملیات بازی دراز در این شهرستان گفت: پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بازی دراز تابوت قدرت پوشالی دشمن راشکست و نقش مهمی در پیروزی عملیات‌های مختلف داشت.
کد خبر: ۸۸۴۹۹۶۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
سرهنگ مسعود قنبری در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ضمن گرامیداشت عملیات غرورآفرین بازی دراز و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: مراسم معنوی یادواره شهدای بازی دراز و صعود سراسری به ارتفاعات این یادمان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار خواهد شد و شهرستان سرپل ذهاب جهت برگزاری این مراسم در سالروز عملیات آزادسازی این ارتفاعات تمام تمهیدات لازم را در نظر گرفته و کلیه هماهنگی های لازم در حوزه پست های امدادی و امنیتی شهرستان انجام شده است.

 

سرهنگ قنبری افزود: در راستای نشر و گسترش فرهنگ رشادت و ایثار و نهادینه سازی این فرهنگ در بین افراد جامعه برنامه های مختلفی برای گرامیداشت شهدای والامقام عملیات بازی دراز پیش بینی شده است.

 

 وی به تشریح برنامه های یادواره شهدای عملیات بازی دراز پرداخت و گفت: مراسم گرامیداشت سالروز شهادت خلبان شهید علی اکبرشیرودی، ۷ اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۶:۳۰  عصر با سخنرانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی و با مداحی مداحان اهل بیت(ع) در یادمان این شهید در روستای زرین جوب سرپل ذهاب با حضور با شکوه کاروان‌ها و زائرین راهیان نور برگزار می‌شود.

 

 قنبری گفت: یادواره شهدای عملیات غرورآفرین بازی‌دراز روز پنجشنبه ۷ اردیبهشت، ساعت ۲۱ شب با سخنرانی سرلشکر پاسدار دکتر رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و مداحی صدای آشنای جبهه‌ها، حاج صادق آهنگران در جوار حرم مطهر احمد بن اسحاق (ره)و با حضور مردم این شهرستان و استان کرمانشاه و کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

وی گفت: مراسم ویژه صعود به ارتفاعات بازی‌دراز، ساعت ۷ صبح روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه، مردم در دامنه ارتفاعات بازی دراز حضور پیدا کرده و سپس به سمت یادمان صعود خواهند کرد و با سخنرانی سردارغلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مداحی حاج صادق آهنگران  مراسم ویژه‌ای در جوار شهدای گمنام  یادمان زیبای بازی‌دراز برگزار می‌شود.

 

قنبری خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، فضاسازی محیطی یادمان های بازی دراز، شهید شیرودی و پادگان ابوذر، پرواز بالگردها در سالروز شهادت شهید شیرودی و گلباران این یادمان ها، توزیع بروشورهای زیارت با معرفت و معرفی یادمان های شهید شیرودی، پادگان ابوذر و بازی دراز بین زائرین تدارک دیده شده است.

ارسال نظرات