خبرهای داغ:
امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: رئیس جمهور جدید کشور باید کسی باشد که از عهده رفع مشکلات گرانی، بیکاری و ضعف معیشتی فعلی مردم بر بیاید.
کد خبر: ۸۸۴۹۹۵۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله محمد حجتی در درخطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه با اشاره به اهمیت ماه اردیبهشت در سال ۹۶ اظهار داشت: در ماه پیش رو سرنوشت ۴ سال های آینده کشور رقم خواهد خورد. 

ویافزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم خودشان سرنوشت این چهار ساله و بلکه  موثر در تمام آینده خود را رقم میزنند.

 وی خاطرنشان کرد: مردم باید با توجه به تجربیات و خدمات گذشته و شناخت خود از فرد اصلح به سمت انتخاب یک رئیس جمهور توانمند و مسئولیت پذیر پیش بروند.

 آیت الله حجتی تصریح کرد: کاندیداها نباید تحت تاثیر القائات مشورت‌های نادرست اطرافیان خود قرار بگیرند و مردم نیز نباید تحت تاثیر القائات نادرست از فرد اصلح و توانمند دور شوند.

 امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: پایبندی به قانون و توجه به مصلحت و منفعت مردم وظیفه رئیس جمهور آینده است که یکی از این پایبندی ها و مصلحت اندیشی ها از بین نبردن اقدامات گذشته و انکار نکردن آنهاست.

 خطیب نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به ضرورت رسیدگی به مشکلات مردم گفت: مردم امروز با مشکلات گرانی، بیکاری و ضعف معیشت دست و پنجه نرم می‌کنند و باید رئیس‌جمهور بتواند با برنامه و اتکا به قانون این مسائل را حل کنند.

 وی در پایان با اشاره به نزدیک بودن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نهاد مقدس را یکی از یادگار های ارزشمند امام راحل دانست که امروز منفعت آن به تمام جهان اسلام می‌رسد.


ارسال نظرات