رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی خبر داد
رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی از برگزاری مسابقه بزرگ خاطره نویسی با موضوع نماز خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۹۹۱۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام علی رودبارنی رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی با اشاره به برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی گفت: این مسابقه به درخواست مكرر مخاطبان ستاد اقامه نماز طراحی شده است.

وی با اشاره به موضوعات این مسابقه افزود: موضوعات این مسابقه شامل موضوعات خاطره‌ای از آثار و بركات نماز در زندگی شخصی خود یا اطرافیان، با مضامین اثرات ناشی از بی نمازی، شیوه‌های صحیح یا نامناسب در دعوت کردن افراد به نماز می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی تصریح کرد:  آثار برگزیدگان مسابقه خاطره‌نویسی نماز در اختیار فیلم سازان قرار خواهد گرفت و متناسب با آن موضوع سریال و مستند تهیه خواهد شد و برای پخش در اختیار شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام رودبارانی درخصوص شرایط شركت در مسابقه خاطره‌نویسی نماز گفت: محدودیتی از نظر ارسال تعداد اثر برای مخاطبان وجود ندارد و هم چنین ذكر تاریخ و مكان وقوع خاطره لازم است.

وی افزود: اگر خاطره شرکت کنندگان در روزنامه یا مجله و كتابی درج شده است حتما ذكر شود و در نهایت خاطره به صورت تایپ شده و به همراه فایل ورد یا با خط خوانا به همراه ذكر مشخصات و تلفن تماس ارسال شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان مرکزی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات ترویج فرهنگ نماز بین همه افراد و به ویژه جوانان است که با خاطره نویسی و دریافت جوایز انگیزه آنها بیشتر خواهد شد.

حجت‌الاسلام رودبارانی با اشاره به جوایز این مسابقه گفت: آخرین مهلت ارسال آثار خاطرات نماز 20 خردادماه و اعلام نتایج آن پنجم تیرماه همزمان با عید سعید فطر است  و به چهل خاطره برگزیده  و برتر كمك هزینه سفر به مشهد تعلق خواهد گرفت.

وی افزود: مخاطبان این مسابقه می‌توانند به آدرس رایانامه ro.snamaz@gmail.com
، مراجعه به كانال قرار هفده، ارسال از طریق آی دی مدیر كانال به نشانی namaz51@
یا شماره دورنگار 88995139 آثار خود را ارسال کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات