کد خبر: ۸۸۴۹۸۷۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳

سید موسی خادمی در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد افزود: این جشنواره از لحاظ فرایند، نتیجه و هدف که قرار است به نتایج خوب منجر شود، مهم است .

وی بیان کرد: کمک های خیرین مدرسه ساز کمک به تولید علم است و این مسئله از نظر روش و هدف اهمیت دارد .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امید است این نوع کمک ها افزایش یابد تا بخشی از نیازهای استان جبران شود .

خادمی با اشاره به اینکه در سال قبل ۱۴ میلیارد تومان از اعتبارات دولتی در این حوزه به استان وارد شد، تصریح کرد: این گونه حرکت های خیرین برای جبران نیاز های موجود است .

وی ادامه داد: پراکندگی روستاهای استان و هجوم جمعیت به حاشیه و اطراف شهر از جمله عواملی است که باعث افزایش نیازهای این حوزه است که امید است با افزایش امکانات و زیرساخت ها بتوان به معیارهای کشوری در این حوزه دست یافت و با رفع نیازهای این بخش به حوزه های دیگر پرداخت .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در سفر ریاست جمهور تعهدی ایجاد شد که تمامی بانک های استان نسبت به ساخت یک مدرسه در این استان اقدام کنند.

خادمی تاکید کرد: امید است روزی برسد که استان کهگیلویه وبویراحمد نه تنها نیازمند کارهای اینچنینی نباشد بلکه اگر نیازی وجود دارد مردم اینقدر توانمند باشند که بتوانند علاوه بر مشکلات استان اگر در جای دیگری از کشور مشکلی وجود دارد آن را حل کنند و استان چنین ظرفیت و استعدادی را دارد .

وی اضافه کرد: بیش از ۱۶ میلیارد تومان در این جشنواره توسط خیرین تعهد شده است.

به گزارش ایسنا، این جشنواره با رویکرد مشارکت خیرین در ایمن سازی مدارس ساعت 9 صبح روز چهارشنبه، 30 فروردین در سالن شهید ایزدپناه یاسوج برگزار شد. همچنین در حاشیه برگزاری این جشنواره نمایشگاهی از فعالیتهای مدارس خیرساز برپا شد.

ارسال نظرات