پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و توانمندسازی به مددجویان از مهم ترین اولویت های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد است.
کد خبر: ۸۸۴۹۸۳۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
مدیرکل کمیته امداد استان به منظور هماهنگی و افزایش تعامل در خصوص جذب اعتبارات و ارائه تسهیلات به مددجویان با مدیر امور شعب بانک تجارت استان دیدار و گفت و گو کرد.
فرید محبی افزود: این نهاد در بخش های مختلف به مددجویان خدمت رسانی می کند و در این زمینه نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی به خصوص بانک های عامل در بخش ارائه تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان است.
وی با اشاره به اینکه هر ساله اعتباراتی از سوی دولت برای اشتغال مددجویان اختصاص داده می شود، بیان کرد: ۱۴ میلیارد و  ۹۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تبصره ۲۶، سال گذشته به بانک تجارت ابلاغ شد که از این محل ۵۲ طرح اشتغال با اعتبار پنج میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال اجرا و مابقی در دست اقدام است.
مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بانک تجارت ابلاغ شده که در این زمینه ۲۱۳ پرونده مددجویی برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده است.
محبی با تقدیر از همکاری های بانک تجارت در جهت ارائه تسهیلات آسان و به موقع، خواهان همکاری بانک تجارت درخصوص ارائه تسهیلات باقی مانده به مددجویان شد.
محسن ده محسنی، مدیر امور شعب بانک تجارت استان نیز در این دیدار از تعامل کمیته امداد با بانک های استان تقدیر کرد و گفت: کمیته امداد یک نهاد ارزشی و پیشرو در امر خدمت رسانی به محرومان است.
وی با بیان اینکه بانک تجارت آمادگی همکاری با کمیته امداد در زمینه کمک به نیازمندان تحت حمایت را دارد درخصوص پرداخت تسهیلات پرونده های باقی مانده مددجویان تا پایان خردادماه امسال قول مساعد دا
ارسال نظرات