حقدادی گفت: امیدورایم بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب و مدیریت کارآمد چه در فدراسیون ها و چه در ادارات کل ورزش و جوانان بتوانیم بهترین بهره را از فرصت بدست آمده در راستای توسعه ورزش در همه زمینه ها داشته باشیم.
کد خبر: ۸۸۴۹۸۰۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، مرکزی، عابد حقدادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در مجمع انتخاباتی هیات تیرانداری با کمان اظهار کرد: باتوجه به اینکه تعامل بسیار خوبی بین وزارت ورزش و جوانان و مجلس شورای اسلامی شکل گرفت باعث خروجی خوبی از جمله مصوبات برنامه ششم شد.
 
وی افزود: در این بین باید از مجمع نمایندگان استان مرکزی تشکر ویژه ای داشت که نقش پررنگی در تصویب این قوانین داشته اند و کمک کردند که سال ۹۶ از لحاظ مالی سالی بسیار خوب و پربار برای حوزه ورزش باشد.
 
حقدادی تصریح کرد: امیدوارم با یک برنامه ریزی مناسب و مدیریت کارآمد چه در فدراسیون ها و چه در ادارات کل ورزش و جوانان بتوانیم بهترین بهره را از فرصت بدست آمده در راستای توسعه ورزش در همه زمینه ها داشته باشیم.
 
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: بنده از زمانی که مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان را بر  عهده گرفته ام بر  چهار مورد تاکید داشته ام که عبارتند از تعامل مناسب و  پیوسته با رسانه ها، افزایش مشارکت های مردمی در حوزه ورزش و جوانان، توجه و توسعه متوازن ورزش بانوان و توجه به شهرستان ها که تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا بتوانم در انجام آنها موفق باشیم.
ارسال نظرات