خبرهای داغ:
استاندار همدان گفت: خیرین مدرسه ساز در سال «تولید و اشتغال» در راستای تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی و توسعه کشور علاوه بر مدرسه سازی در ایجاد اشتغال برای بیکاران و رونق تولید نیز سهیم شوند.
کد خبر: ۸۸۴۹۷۸۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیکبخت در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز در سال «تولید و اشتغال» در راستای تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی و توسعه کشور علاوه بر مدرسه سازی در ایجاد اشتغال برای بیکاران و رونق تولید نیز سهیم شوند.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز که با ساخت مدارس، دانش آموزان را تا فارغ التحصیلی همراهی کرده اند در ایجاد شغل برای دانش آموختگان نیز مشارکت کنند و با سرمایه‌گذاری در زمینه‌های تولیدی به رفع معضل بیکاری جوانان کمک کنند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان 20 درصد به سهم نوسازی مدارس اضافه خواهیم کرد، گفت: امسال همه تخصیص‌های نوسازی پرداخت خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه مدرسه‌سازی کاری مقدس است، افزود: در استان همدان پروژه‌های نیمه‌تمامی در دست دولت است که طبق برنامه قرار است این 214 پروژه را با 80 درصد تخفیف به بخش خصوصی واگذار کند بنابراین از خیرین می‌خواهیم به کار خیر نیز وارد شوند.

نیکبخت گفت: در صورت ورود خیرین به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، و ورود آنها به امر تولید و اشتغال قطعاً مشکل بیکاری استان حل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات