رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان:

برگزاری ششمین دوره انتخاب جوان برتر در جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع)

همزمان با هفته جوان، ششمین دوره انتخاب جوان برتر با عنوان جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) در اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۹۷۵۰
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخاب جوان برتر در جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع)، گفت: هر ساله در این برنامه دستگاه‌های مختلف اجرایی و ارگان‌های ذیربط با توجه به نوع فعالیت خود، جوانان برتر در هر رشته را معرفی می‌کنند تا سازمان وزرش و جوانان در جشنواره جوان برتر از آنان تقدیر کند.

ایرانه حیدری افزود: در دوره‌های پیشین نیز این اداره سهم به‌سزایی در معرفی جوانان به این جشنواره داشت که حیدری با اشاره به آن، گفت: به دلیل ماهیت فعالیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارتباط زیاد آن با قشر جوان، از حدود ٢٠ رشته این جشنواره، جوانان برتر در ٩ رشته از سوی این اداره معرفی می‌شود.

وی در خصوص این ٩ رشته اعلام کرد: رشته‌های جوان و رسانه، جوان و قرآن، جوان و سینما، جوان و موسیقی، جوان و هنرهای تجسمی، جوان و هنر عکاسی، جوان و ادبیات اعم از داستانی و شعر، جوان و هنرهای نمایشی از جمله رشته‌هایی است که جوانان برتر در آن، از سوی این اداره معرفی می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره گفت: جوان برتر باید دارای یک رزومه موفق در طی سال ٩٥ باشد و در برنامه و جشنواره‌های مختلف طی این سال صاحب مقام شده و ١٥ تا ٢٩ ساله باشد.

وی تاکید کرد: اگر جوانی در سال ٩٥ چنین شرایطی داشته باشد، تا سوم اردیبهشت‌ماه مهلت دارد تا با مراجعه به اداره شهرستان، مستندات خود را برای انتخاب جوان برتر تحویل دهد.

گفتنی است هفته جوان از ١٦ تا ٢٢ اردیبهشت‌ماه بوده و در مراسم اختتامیه جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) که در طی یکی از روزهای این هفته برگزار خواهد شد، از جوانان برتر هر حوزه تقدیر می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار