بازه زمانی پیش‌بینی شده برای شناسایی یک شغل به عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور دو سال است که ما خواستار طی این بازده زمانی هستیم.
کد خبر: ۸۸۴۹۷۳۸
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس اتاق زنجان در نخستین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در سال ۹۶ با اشاره به جایگاه این شورا درطرح مشکلات و موانع تولید، گفت: متاسفانه بیان انتظارات و موانع و مشکلات از سوی بخش خصوصی که صرفا به منظور تبیین دیدگاههاست بعضاً موجب ایجاد تبعات و برخوردهای سختگیرانه از سوی برخی از دستگاهها اجرایی استان می شود.

جمیلی با اشاره به انجام پژوهشها و مطالعات پیرامون نحوه استرداد مالیات بر ارزش افزوده در اتاق زنجان افزود: بسیاری از تولیدکنندگان مجبورمی باشند کالاهای تولیدی خود را بصورت غیرنقدی و چند ماهه به فروش برسانند و این نحوه فروش به وضوح در صورتهای مالی شرکتها منعکس می شود، اما متاسفانه شیوه پرداخت مالیات بر ارزش افزوده بگونه ای است که در پایان هر فصل مالی فروشنده مجبور به پرداخت مالیات ارزش افزوده خود می باشد.

وی اظهار داشت: تیم کارشناسی اتاق زنجان در حال بررسی و مطالعه دقیق در این خصوص است از این رو صاحبان حرف و مدیران واحدهای تولیدی می توانند نظرات خود را در این خصوص به اتاق زنجان منعکس نمایند.

رئیس اتاق بازرگانی در ادامه به مشکلات موجود در اجرای قانون مشاغل سخت و زیان‌آور اشاره و خواستار اجرای درست این قانون شد و تصریح کرد: بازه زمانی پیش‌بینی شده برای شناسایی یک شغل به عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور دو سال است که ما خواستار طی این بازده زمانی هستیم.

در ادامه این نشست بررسی روند صدور پروانه ساخت واحدهای تولیدی به عنوان دستور جلسه اول مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات