خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: دولت موظف به پشتیبانی بسیج است و اگر نیروی انسانی کارآمد نباشد موفقیت چندانی حاصل نمی شود. باید در اقشار بسیج از ظرفیت نخبگان استفاده شود.
کد خبر: ۸۸۴۹۷۲۰
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ علی قاسمی صبح امروز در جلسه تکریم و معارفه مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان اظهارداشت: بسیج در قسمت ها و اقشار بسیج تخصصی تر کارها را دنبال می کند.

وی عنوان کرد: فعالیت 21 قشر و 45 رده در بسیج و مدیریت آنها در جهت اجرای بهتر ماموریت ها و انسجام بخشی صورت می گیرد.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه در مجموعه بسیج سه پارامتر اصلی برنامه ، منابع و ساختار و نیروی انسانی تاثیر دارد افزود: دولت موظف به پشتیبانی بسیج است و اگر نیروی انسانی کارآمد نباشد موفقیت چندانی حاصل نمی شود. باید در اقشار بسیج از ظرفیت نخبگان استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: هرکدام از اقشار بسیج متکی به نهاد و دستگاهی است و بسیج مهندسین کشاورزی متکی به جهاد کشاورزی، دانشکده های کشاورزی، منابع طبیعی و نظام مهندسی کشاورزی است.

قاسمی ادامه داد: اکثر اقشار در بسیج استان رتبه های یک تا هفت را در بین اقشار خود در کشور دارند.

وی در پایان از زحمات مهندس زهرایی تشکر و دکتر جویبان را به سمت مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان معرفی کرد.

مسئول سازمان بسيج مهندسين كشاورزي و منابع طبيعي كشور:

طرح بومی تولید در بیابان با استفاده از پرورش شتر/ علمی کردن کشاورزی در طرح همگام با کشاورز وظیفه ما است

مسئول سازمان بسيج مهندسين كشاورزي و منابع طبيعي كشور با بیان اینکه ایران 60 میلیون هکتار بیابان دارد گفت: طرح ویژه بومی تولید در بیابان با استفاده از پرورش شتر را در دستور داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها