معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان:

افراد مشمول قانون سخت و زیان آور استان افزایش داشته است

تعداد افراد مشمول قانون مشاغل سخت و زیان آور استان با توجه به تشخیصی بوده که از بندهای این قانون برداشت شده افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۸۴۹۷۱۰
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان، با بیان اینکه قانون، تعریف مشخصی از افراد مشمول کار سخت و زیان آور دارد، گفت: آمار ارائه شده از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان نشان می دهد تعداد این افراد در استان زنجان از 150 نفر به حدود 5 هزار و 300 نفر رسیده و این میزان افزایش قابل توجه است.

رحیم عصفوری به آمار ارائه شده از افراد مشمول قانون سخت و زیان آور طی سال‌های 89 تاکنون اشاره کرد و افزود: بر اساس این آمار، افراد مشمول قانون سخت و زیان آور استان افزایش داشته است.

وی به دو بند از قانون مشاغل سخت و زیان آور اشاره کرد و اظهار داشت: در قانون دو بند الف و ب آمده است که یکی تثبیت شده و دیگری متغیر می باشد و افزایش تعداد افراد مشمول قانون مشاغل سخت و زیان آور استان با توجه به تشخیصی بوده که از بندهای این قانون برداشت شده است.

وی از برگزاری همایشی در این خصوص توسط اتاق بازرگانی خبر داد و تصریح کرد: حضور فعالان اقتصادی استان در همایش تبیین شرایط مشاغل سخت و زیان‌آور ضروری است و کتابچه ای نیز در این راستا تدوین و توزیع شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار