آیت الله علم الهدی:

جریان های مدیریتی قوای سه‌گانه باید به رهبری متصل باشند/ دکترین مبتنی بر ولایت تبیین شود

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی تاکید کرد: جریان های مدیریتی قوای سه‌گانه باید در یک صبغه و رنگ و در نهایت به مبدأ هرم مدیریتی کشور یعنی رهبری متصل باشند.
کد خبر: ۸۸۴۹۷۰۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی شب گذشته در همایش فصلی ائمه جماعت مساجد مشهد مقدس در حسینیه امام(ره) اظهار داشت: بعثت به‌معنای مدیریت انسان در سه بعد فردی، اجتماعی و خانوادگی است و بعثت پیامبر(ص) برای تعلیم کتاب،حکمت، تزکیه و تلاوت آیات اخدابود.
 
وی ادامه داد: همه حرکت های سیاسی پیامبر اکرم(ص) در راستای وحی عینیت داشت. در واقع گفتمان بعثت رسول‌الله گفتمانی برای مدیریت بشر تلقی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه بعثت پیامبر(ص) باید عینیت پیدا کند، افزود:  برای تحقق این مهم همه جریان های مدیریتی قوای سه‌گانه باید در یک صبغه و رنگ باشند و در نهایت به مبدأ هرم مدیریتی کشور یعنی رهبری متصل باشد.

وی  تصریح کرد: عینیت دادن به بعثت رسول خدا(ص) جز با ولایت و رهبری حجت معصوم(ع) در زندگی اجتماعی عینیت نمی‌یابد. امروز در شرایطی هستیم که دکترین لیبرال دموکراسی با شکست مواجه شده و باید دکترین مبتنی بر ولایت را تبیین کنیم.
 
علم الهدی خاطر نشان کرد: دکترین سیاسی مبتنی بر ولایت از سایر دکترین های موجود بیشتر جواب می دهد.

امام جمعه مشهد عنوان داشت: متاسفانه برخی جریانات سیاسی درصدد هستند که نقش رهبری را  به‌عنوان یک ناظر تقلیل دهند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها