رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان:

افتتاح نمایشگاه کالکوگرافی در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان

نمایشگاه کالکوگرافی (چاپ فلز) از آثار هنرمند زنجانی ابوالفضل نظری، روز شنبه هفته آینده در گالری هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۹۶۹۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان این خبر گفت: افتتاح این نمایشگاه در ساعت ٤ عصر روز شنبه دوم اردیبهشت‌ماه بوده و پس از آن از ساعت ١٠ تا ١٣ و همچنین از ساعت ١٦ تا ٢٠ همه روزه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

ایرانه حیدری مدت زمان برگزاری این نمایشگاه را پنج روز عنوان کرده و افزود: ابوالفضل نظری، فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه تربیت مدرس تهران بوده و آثار وی اغلب در سبک اکسپرسیونیسم کشیده شده است. وی مدرس دانشگاه‌های هنر زنجان بوده و در این نمایشگاه، ٤٠ اثر در ابعاد متفاوت ٥٠*٧٠ و ٣٥*٥٠ ارائه داده است.

وی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان را متولی برگزاری این نمایشگاه عنوان کرده و افزود: نظری پیش از این در بیست نمایشگاه گروهی شرکت داشته و نمایشگاه اخیر نیز سومین نمایشگاه انفرادی وی محسوب می‌شود و برای ارائه آثار چاپ فلز در این نمایشگاه نیز حدود یک و نیم ماه زمان صرف کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان از فروش آثار به نمایش در آمده در نمایشگاه کالکوگرافی نیز خبر داده و اظهار داشت: پوستر این نمایشگاه توسط هنرمند زنجانی، محمود تاران، فارغ‌التحصیل رشته گرافیک و مدرس هنرستان هنرهای زیبا و فرهنگسرای زنجان طراحی شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار