خبرگزاری بسیج: مدیرعامل تیم مقاومت قرچک گفت: تیم ما با وجود مشکلات زیاد روند خوبی را در رقابت ها طی کرده و تاکنون 9 برد، 5 مساوی و 2باخت را در کارنامه خود دارد.
کد خبر: ۸۸۴۹۶۸۳
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج شهرستان قرچک؛ علیزاده افزود: مشکلات مالی اصلی ترین دغدغه ما در مسابقات بود و در رفت وآمد و اسکان در شهرستان ها با مشکل جدی روبرو بودیم و تنها سپاه در رفع موانع مالی کنار تیم بود و همچنین اداره ورزش و جوانان نیز نسبت به در اختیار دادن خوابگاه و سالن رایگان نهایت همکاری را داشتند.

وی افزود: یکی از مواردی که در روند تیم داری به ما کمک کرد بحث سرباز قهرمان بود که به لحاظ مالی کمک شایانی به تیم بود و در صورت صعود به لیگ برتر نیز طی مذاکرات صورت گرفته از 2 بازیکن لیگ برتر و 5 بازیکن تیم ملی امید بهره خواهیم برد.

وی گفت: در حال حاضر از نظر فنی هیچ‌گونه مشکل خاصی نداریم و با برنامه‌ ریزی‌هایی که انجام‌ شده بود تمام بازیکنان تیم مقاومت با تمام توان در تمرینات شرکت کردند و از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

مدیرعامل تیم مقاومت قرچک در ادامه گفت: تنها مشکل تیم مقاومت در حال حاضر مشکلات مالی باشگاه است که حمایت‌های سپاه ناحیه 15 خرداد و اداره ورزش و جوانان شهرستان شامل حال این باشگاه شده و هیچ نهاد دولتی یا ارگانی در طول چهار سال از این تیم حمایت نکرده است.

وی در پایان تأکید کرد: ما در یک قدمی لیگ برتر هستیم و حضور همه هواداران در بازی می تواند انگیزه بالایی را به بازیکنان جهت ارائه یک بازی خوب و صعود به لیگ برتر بدهد.

 نویسنده خبر: خانم سلیمان پور

انتهای پیام/

ارسال نظرات