مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی تاکید کرد
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: کمیته امداد یک مکان موقتی برای مددجو و درمانگاه فقر است و اساس فعالیتهای این نهاد مددکار محوری است.
کد خبر: ۸۸۴۹۶۸۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در نشستی با حضور مددکاران این نهاد حمایتی به منظور حل مشکلات مددجویان توانمندی مددجویان را از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد دانست و گفت: خانواده‌های تحت حمایت باید به این باور برسند که می‌توانند توانمند باشند و رساندن خانواده‌ها به این باور مهم از وظایف مددکاران است.

وی با تاکید بر داشتن اخلاق حرفه‌ای و دینی در کار امدادگری گفت: هرچه دانش ما زیاد باشد ولی اخلاق حرفه‌ای و دینی نداشته باشیم در کمک به محرومان موفق نخواهیم بود.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: همه باید به دنبال خدمت اثر بخش باشیم و نتیجه خدمات باید توانمندی مددجویان باشد و کاهش آسیب در خانواده‌ها از طریق خدمات اثربخش و درست مددکاری امکان‌پذیر است.

موسی‌نژاد در ادامه گفت: کمیته امداد یک مکان موقتی برای مددجو و درمانگاه فقر است و اساس فعالیتهای این نهاد مددکار محوری است.

وی افزود: باید تلاش شود نقش درمانگری کمیته امداد بارزتر شود و بهترین نیروهای این نهاد در بخش مددکاری فعالیت کنند.

وی اعتمادسازی را از رویکردهای کمیته امداد عنوان و با تاکید بر تلاش بیشتر گفت: در سالی که بنا به فرمایش مقام عظمای ولایت با نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است حل مشکلات محرومان و توانمندسازی آنها با جدیت بیشتر دنبال شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات