حجت الاسلام دیلم در نشست معرفتی کارکنان گروه پدافندهوایی ده محرم شاهرود گفت: پایبند و معتقد و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه و انطباق گفتمانی با امام راحل و ولایت فقیه شرط لازم برای انتهخاب رئیس جمهور است که قطعاً برکات زیاد برای کشور و مردم و مملکت دارد.
کد خبر: ۸۸۴۹۶۳۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام ابوالفضل دیلم در نشست معرفتی کارکنان گروه پدافندهوایی ده محرم که با موضوع بایدها و نبایدهای انتخاباتی در حسینیه حضرت ولیعصر(عج) این یگان برگزار شد با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و بایدها و نبایدهای انتخاباتی اظهار کرد: انتخاب رئیس جمهوری امانتی است که باید به اهل آن برسد و حق داریم ،تکلیف است که چنین فرد امانتداری را انتخاب کنیم و در بایدها شرایط آن را مورد بررسی و با معیارهای الهی و مورد تاکید امام راحل و امام خامنه ای و نص قانون اساسی عملی کنیم.

وی با اشاره به ویژگی های رئیس جمهوری از دیدگاه مقام معظم رهبری افزود: رهبری در بیانات مختلف خود بیان داشته اند که رئیس جمهور باید مدیریت جهادی و قوی داشته باشد و شجاع و نترس باشد و توجه به طبقات مختلف مردم و درد و مشکلات را بداند و ارزشی باشد و کارآمد و توانایی اداره کشور را داشته باشد.

دیلم خاطر نشان کرد: رئیس جمهور از دیدگاه رهبر انقلاب باید قانون گرا باشد و شرایط قانون اساسی را به عنوان رئیس جمهوری داشته باشد و وابسته و دلبسته به نظام باشد و پایبند و معتقد و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه داشته و انطباق گفتمانی با امام راحل و ولایت فقیه داشته باشد و شرایط دیگر که قطعاً برکات زیاد برای کشور و مردم و مملکت دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در گروه پدافندهوایی ده محرم شاهرود تصریح کرد: رئیس جمهور باید از قابلیت ها و نیروی انسانی و امکانات درونی کشور در راستای اقتصاد مقاومتی استفاده کند و تیم همراهش نیز تلاش سبانه روزی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه همه کارکنان سپاه باید با شم سیاسی در جبهه انقلاب و ولایت باشند بیان کرد: چنین فردی با ویژگی هایی که بیان شد برای مسئولیت ریاست جمهوری باید انتخاب کنیم.

وی با اشاره به نبایدهای انتخاباتی گفت: یک پاسدار و یک سرباز نباید جانبداری از کاندیدا و جناح خاصی داشته باشد و به نفع و ضرر کاندیدایی صحبت نکند و در حزب و جناح خاصی نباشد و همراهی کاندیدای خاصی چه رئیس جمهوری و یا شورای اسلامی شهر و روستا نکند و مواردی که در قانون ممنوع است را انجام ندهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها