به گفته امام جمعه نکا مدارس ما در حال حاضر از نظر حجاب، چادر و پوشش‌های برتر وضعیت خوبی ندارند در واقع علم بدون چادر، علم بدون حجاب، سواد بدون نماز، سواد بدون دین مورد قبول نیست.
کد خبر: ۸۸۴۹۶۲۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی در چهاردهمین همایش خیرین مدرسه ساز نکا که در هتل میلاد شهرستان برگزار شد، گفت: علم در کنار ایمان، تعلیم در برابر تزکیه و جهاد مال در کنار جهاد جان قرار دارد لذا عملکرد خیرین در ایجاد فضاهای آمورشی بسیار پسندیده و همچون جهاد جان ارزشمند است.

وی افزود: خیرین باید در ساخت فضاهای جدید آموزشی گام‌های موثری یردارند در واقع خیرین به عنوان کمک رسانان فضای آموزشی باید از آموزش و پرورش مطالبه کنند.

به گفته امام جمعه نکا مدارس ما در حال حاضر از نظر حجاب، چادر و پوشش‌های برتر وضعیت خوبی ندارند در واقع علم بدون چادر، علم بدون حجاب، سواد بدون نماز، سواد بدون دین مورد قبول نیست لذا در این راستا مسئولان آموزشی و خیرین باید بیشتر در این وادی قرار گیرند.

لائینی اضافه کرد: خیرین باید شرط ساخت فضاهای آموزشی را حجاب آن دانش آموزان قرار دهند چرا که با این کار بخش اعظمی از پوشش صحیح دانش آموزان به حالت سابق خود باز می‌گردد.

فرماندار نکا در ادامه از خیرین مدرسه ساز به عنوان مهم‌ترین رکن توسعه و زیرساخت‌های علمی کشور یاد کرد چرا با توجه به محدودیت‌های مالی با استفاده از ظرفیت‌ها خیرین فضاهای آموزشی به مراتب پیشرفت بسیار خوبی را طی کرده است.

جعفر احمدی گفت: خیرین می‌توانند به عنوان بهترین گزینه پیشرفت فضای آموزشی باشند چرا که با وجود مشکلات عدیده در زمینه تأمین فضای آموزشی نارسایی‌های آموزش و پرورش با حمایت خیرین از میان برداشته می‌شود.

وی افزود: هر کشوری اگر بخواهد آینده روشنی پیش روی داشته باشد و بتواند تهدیدها را به فرصت تبدیل نماید و از امکانات خود برای رشد و تعالی فرهنگی و اجتماعی کشور استفاده کند بایدحمایت خیرین مدرسه ساز را در امور داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها