هدف از برگزاری این اردوی فرهنگی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، آشنایی اصحاب فرهنگ و هنر با آخرین کتاب‌های چاپ شده در سطح کشور و جهان می باشد.
کد خبر: ۸۸۴۹۶۱۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اعزام اهالی فرهنگ و هنر زنجان به نمایشگاه کتاب تهران گفت : طبق برنامه سالانه اعزام اهالی فرهنگ و هنر استان زنجان به نمایشگاه کتاب، امسال نیز در یکی از روزهای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی، گروهی از زنجان عازم تهران می‌شوند.

ابراهیم قاسمی افزود: به زودی طی جلسه‌ای با مدیرکل این اداره، جزئیات این اعزام و تعداد نفرات مشخص شده و اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اعزام به سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب اظهار داشت: خبرنگاران، شعرا،نویسندگان، کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرجویان هنرستان هنرهای زیبا و هنرمندان به این سفر فرهنگی اعزام خواهند شد.

معاون امور فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به یک روزه بودن این سفر، ادامه داد: هدف از برگزاری این اردوی فرهنگی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، آشنایی اصحاب فرهنگ و هنر با آخرین کتاب‌های چاپ شده در سطح کشور و جهان بوده که در این برنامه، تبادل اطلاعات میان بازدیدکنندگان و غرفه‌داران کتاب صورت گرفته و هر قشری اعم از شاعران و نویسندگان، هنرمندان و خبرنگاران با جدیدترین کتاب‌های حوزه خود آشنا می‌شوند و در کنار آن، همه اهالی فرهنگ و هنر استان در یک اردوی فرهنگی شرکت کرده و در کنار هم به بازدید از این رویداد فرهنگی می‌روند.

گفتنی است، سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ١٣ تا ٢٣ اردیبهشت ماه ١٣٩٦ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران واقع در شهر آفتاب برگزار خواهد شد. این نمایشگاه امسال با شعار " یک کتاب بیشتر بخوانیم " برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هر ساله در اردیبهشت‌ماه با حضور ناشران ایرانی و خارجی دایر می‌شود.

ارسال نظرات