مسئله حجاب و عفاف یکی از مهم‌ترین آموزه‌های اسلامی واعتقادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مدت‌هاست با توجه به برنامه ریزی‌های دشمنان با پرداخت برخی هزینه‌های هنگفت مورد هجمه قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۸۴۹۶۰۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا، در اولین جلسه کارگروه تحکیم ارزش‌ها در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساری ضمن عرض تبریک بمناسبت اعیاد پیش رو و ماه رجب المرجب اظهار داشت: مقوله حجاب و عفاف و مصوبات و راهکارهای قانونی حمایت از این مسئله باید مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مسئله حجاب و عفاف در جامعه اسلامی و با تاکید بر رعایت آن در نظام اسلامی افزود: مسئله حجاب و عفاف یکی از مهم‌ترین آموزه‌های اسلامی واعتقادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مدت‌هاست با توجه به برنامه ریزی‌های دشمنان با پرداخت برخی هزینه‌های هنگفت مورد هجمه قرار گرفته است که باید در خصوص هشدارهای جدی و عواقب آن به جامعه اسلامی تبیین گردد.

استاد حوزه علمیه مازندران هم افزایی در خصوص مسئله حجاب و عفاف را بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود و برخی برنامه ریزی‌های نظام‌های سلطه و استکباری در جهت تضعیف باورهای اسلامی و دینی در جامعه اسلامی هم افزایی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی در خصوص مسائل اخلاقی و دینی و در درجه اول مسئله حجاب و عفاف از ضروریات امروز نظام اسلامی است.

حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا در پایان با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های دینی و مردمی در خصوص مقوله حجاب و عفاف خاطر نشان کرد: طرح‌های حوزه حجاب و عفاف باید از سوی متولیان امور فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی به عنوان طرح‌های ویژه و اولویت دار مورد توجه جدی قرار گیرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها