مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود:

سرلوحه سپاه ایستادگی در برابر براقدرت شرق و غرب

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هشترود در آستانه سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: سرلوحه سپاه پاسداران از بدو تاسیس این نهاد ایستادگی ئر برابر ابرقدرت شرق و غرب بوده است.
کد خبر: ۸۸۴۹۵۹۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

حجت الاسلام عبداله موحدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: این نهاد ارزشمند با پیروی از سالار شهیدان امام حسین(ع) عزّت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی و معنویت، نقش تعیین کننده ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران، ایفا کند.

وی در با اشاره به وظایف و رسالت عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاهبرای ایفای نقش خود در نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن با داشتن پشتوانه عظیم الهی و مکتبی و همچنین نیروی انسانی مخلص، فداکار و آگاه، انقلاب را همچون دژی نفوذناپذیر ساخته است.

حجت الاسلام موحدی اضافه کرد: وظیفه و رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منحصر بر فعالیت ها و مأموریت های رزمی، دفاعی و آموزشی، نیست بلکه این نهاد در راه آبادانی و عظمت کشور اسلامی ایران، همه تلاش خود را به کار گرفته است تا در این میدان نیز حضوری فعّال و سازنده داشته باشد.

وی ادامه داد: جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت ها و ایثارگری های آن ها در طول چهار دهه انقلاب اسلامی به ویژه در جریان دفاع مقدس بی نظیر بوده و امروزه نیز در فعالیت هایی همچون سدسازی، راه سازی، کشاورزی، دامداری، طرح های آب رسانی و گازرسانی و ساخت واحدهای مسکونی نقشی فعال و پرثمر دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار