فرمانده سپاه سیمرغ بیان کرد: انتظار ما این است که یادواره شهدای مدافع حرم با اثر وضعی که ایجاد خواهد کرد فضای شهر ما را بیمه فرهنگی اعتقادی بصیرتی نماید.
کد خبر: ۸۸۴۹۵۸۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد برمر  در نشست خبری یادواره شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم پیام شهدای گران‌قدرمان را که برای پاسداری از انقلاب اسلامی از این نقطه حرکت و مرزهای جغرافیایی را درنوردیدند و خود را به اردوگاه دشمن رساندند به دنیا مخابره کنیم.

وی افزود: این اتفاق جز با ابزار، توانمندی و تلاش بی‌وقفه رزمندگان عرصه رسانه رخ نمی‌دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ با بیان مثالی تصریح کرد: در جنگ‌های عصر قدیم ابتدا آتش توپخانه‌ها به سمت اشغال شهرها حرکت می‌کرد و سپس رسانه‌ها پشتیبانی می‌کردند اما در جنگ‌های جدید ابتدا رسانه‌ها حرکت می‌کنند و سپس ارابه‌های دشمن با پشتیبانی رسانه‌ها برای فتح مواضع کشور هدف حرکت می‌کنند که این موضوع نشان می‌دهد عصر جدید عصر ارتباط و رسانه است.

این مسؤول ادامه داد: اگر بخواهیم برای خود مأموریتی تعریف کنیم آن مأموریت پاسداری، حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و دستاوردهایی است که برای حفظ آن هر لحظه از شبانه‌روز شهید و جانباز تقدیم می‌کنیم.

برمر با تأکید بر اینکه اصحاب رسانه در خط مقدم تهاجم فرهنگی به‌عنوان نیروی عمل‌کننده و مدافع ارزش‌ها از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند، تصریح کرد: اصحاب رسانه می‌توانند در انتقال ارزش‌ها و پیام‌ها به نسل جدید و نسل چهارم که دشمن چشم طمع به این نسل دوخته ایفا کنند.

وی افزود: یادواره شهدای مدافع حرم با محوریت شهدای مظلوم خان‌طومان که نخستین سالگرد شهدای خان‌طومان است امروز پنج‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی نماز جمعه سیمرغ برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ با بیان اینکه رسانه‌ها تا این لحظه تلاش خوبی در پوشش اطلاع‌رسانی این یادواره داشته‌اند و توقع داریم تا فردا شب هم این اتفاق ادامه داشته باشد، اظهار کرد: یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس که از سخنرانان برجسته کشور هم هستند سخنران این مراسم هستند.

این مسؤول ادامه داد: انتظار ما این است که یادواره شهدای مدافع حرم با اثر وضعی که ایجاد خواهد کرد فضای شهر ما را بیمه فرهنگی اعتقادی بصیرتی نماید.

برمر در پایان گفت: در این برنامه از خانواده شهدای مدافع حرم دعوت‌ شده و سید ایمان حسینی مداح این برنامه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها