خبرهای داغ:

جامه خادمین شهدا بر تن 180 دانش آموز بسیجی استان قم

مدیر اردویی سازمان بسیج دانش آموزی استان قم از اعزام 180نفر از دانش آموان بسیجی، در قالب طرح خادمین شهدا به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۹۵۸۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
جامه خادمین شهدا بر تن 180 دانش آموز بسیجی استان قم
مدیر اردویی سازمان بسیج دانش آموزی استان قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، از اعزام 180نفر از دانش آموان بسیجی، در قالب طرح خادمین شهدا به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خبر داد.

عباسی، در توضیح طرح خادمین شهدا گفت: این طرح بصورت هماهنگ در سطح کشور همه ساله توسط قرارگاه مرکزی راهیان نور و با همکاری و مشارکت بسیج دانش آموزی و سایر رده های بسیج انجام میشود که طی آن، دانش آموزان علاقه مند پس از ثبت نام، در قالب کاروان هایی به مناطق اعزام می شوند.

وی ادامه داد: امسال از هریک از حوزه های بسیج دانش آموزی برادران استان قم، یک کاروان به استعداد 45 نفر از دانش آموزان بسیجی، اعزام شدند که مجموعا 180 نفر در قالب دوره های 5 روزه، با استقرار در اردوگاه شهید حبیب اللهی اهواز، بر اساس سازماندهی انجام‌شده، در یادمان های دفاع مقدس تقسیم می شوند و به ارائه خدمات به زائرین راهیان نور می پردازند.

مدیر اردویی سازمان بسیج دانش آموی استان قم، در پایان با اشاره به استقبال بالای دانش آموزان برای اعزام در قالب طرح خادمین شهدا، از ظرفیت و سهمیه محدود برای دانش آموزان گفت و ابراز امیدواری کرد ان شاالله با هماهنگی های بیشتر بتوانیم در سالهای آینده جمع بیشتری از دانش آموزان بسیجی علاقه مند را میهمان سفره ی خدمت به زوار شهدا نماییم.

ارسال نظرات