در راستای نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال اولین جلسه مربیان حلقه های تربیتی بسیج کارمندان استان در سالن جلسات اداره کل بیمه سلامت استان با حضور استاد یار حلقه های تربیتی درزاهدان برگزارشد
کد خبر: ۸۸۴۹۵۵۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان:در راستای نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال اولین جلسه مربیان  حلقه های تربیتی بسیج کارمندان استان در سالن جلسات اداره کل بیمه سلامت استان درزاهدان برگزارشد
در این جلسه استادیار  حلقه های تربیتی صالحین بسیج کارمندان استان با اشاره به این مطلب که جلسات حلقه های صالحین جلسات روشنگری وبصیرتی با ارزشی است که در هرماه باید تعداد یک جلسه برگزار شود  گفت:دشمنان ایران ار روحانیت وبسیج در ترس وهراس اند ومی دانند تا زمانی که بسیجیان از ولایت فقیه حمایت کنند ودر خط ولایت باشند واز روحانیت الگو پذیری داشته باشند و بسیج با بصیرت وآگاهی در میدان حضور داشته باشد نقشه هایشان خنثی خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی با تاکید بر این مطلب که بانوان بسیجی باید حضرت زهرا(س) وحضرت زینب (س) را الگوهای رفتاری خود در زندگی فردی واجتماعی داشته باشندافزود:دشمن بیدار وهوشیار است ولحظه ای ما را رها نمی کند لذا با نوان بسیجی باید با بصیرت وآگاهی بسیجیان دیگر را نسبت به تهدیدات دشمنان،آگاه ودشمن را به فرزندان خود بشناسانند.
وی بیان کرد:دشمن از هر راهی وارد می شود تا در ملت ما نفوذ یابد بسیجیان باید آگاه باشند با توجه به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری دشمن تلاش دارد آشوب ایجاد کند که ما باید با شناخت صحیح از کاندیداها دشمن را نا امید کنیم.
تدینی با اشاره به این مطلب که دشمن در چنگ نظامی  وسخت نتوانست ملت ما را شکست دهد وفهمیده که قدرت نظامی در حال افزایش است تصریح کرد:امروزه دشمن از حربه های جنگ نرم استفاده می کند وبا طرح وبرنامه بحث هایی مانند بیکاری،مواد مخدر،تورم،تحریم،را در دست گرفته است .
وی اظهار داشت:دشمن با ایجاد فساد وبی بندوباری،اعتیاد مشکلات اصلی را برای کشور ما به وجود آورده است ،که بسیج رسالت دارد در ادارات ،سازمانها،وارگانهای دولتی از فسادهای اخلاقی واداری با استفاده از ماموریت ها ورسالتهای خود جلوگیری کند.
استاد یار  تربیتی صالحین در بسیج کارمندان استان اذعان داشت:افراد بسیجی در هر اداره وارگانی باید زودتر از سایر افراد در محیط کاری خود حضور داشته باشند چرا که بسیجیان صاحب انقلاب هستند .
وی در پایان یاد آور شد:تاکید بر اصل دشمن شناسی،علت دشمنی دشمن با ملت ایران،ایجاد بصیرت در بسیجیان،شناخت ماهیت دشمن،دانستن اهداف دشمن،فهمیدن شیوه های دشمن،برنامه ریزی،را از راهکارهای دشمن شناسی واین که دشمن با ما دشمن است برشمرد
ارسال نظرات