فرمانده ناحیه مقاومت سپاه عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری رزمایش مدافعان حرم با حضور گردان‌های بیت المقدس استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۹۵۱۸
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲

سرهنگ جاماسب بهمنیاراظهار داشت: رزمایش مدافعان حرم با حضور گردان‌های بیت‌المقدس ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان در پادگان آموزشی امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح استان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: اجرای رزمایش مدافعان حرم با حضور گردان‌های بیت‌المقدس ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان به استعداد سه گردان و به مدت دو روز از 31 فروردین ماه امسال تا یکم اردیبهشت در پادگان آموزشی امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح استان برنامه‌ریزی شده است.

بهمنیار ادامه داد: نمایش اقتدار و توان رزمی و دفاعی بسیجیان و آشنایی با انواع تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها و در راستای انتظارات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ، سازماندهی و آموزش بسیجیان از جمله اهداف برگزاری این رزمایش است.

فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد در تشریح برنامه‌های اجرایی این رزمایش گفت: در این رزمایش علاوه بر کارهایی رزمی، برنامه‌های فوق برنامه، مسابقات فرهنگی و غیره و برنامه‌های بصیرتی، سیاسی، عقیدتی و اعتقادی برگزار می‌شود.

بهمنیار افزود: در این برنامه سعی بر سازماندهی و تلاش برای ارتقاء روز افزون توانمندی‌های رزمی دفاعی بسیجیان قهرمان، افزایش کارآمدی گردان‌ها و هدایت و نظارت بر آموزش‌های نظامی و رزمایش‌ها و تمرینات رزمی مورد توجه است.

وی ابراز کرد: از مدیران کل و روسای ادارات و نهادهای شهرستانی و استانی، معتمدین و ریش سفیدان عشایری استان و خانواده‌های معظم شهدا و پیشکسوتان جهاد و شهادت و دفاع مقدس برای حضور در این رزمایش دعوت شده است.

ارسال نظرات